معاون استاندار: رونق گردشگری ارتباط مستقیمی با توسعه لرستان دارد


معاون استاندار: رونق گردشگری ارتباط مستقیمی با توسعه لرستان دارد

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: رونق گردشگری ارتباط مستقیمی با توسعه استان و گشایش های اقتصادی دارد.

به گزارش ایرنا احمدرضا دالوند روز جمعه اظهار داشت: ظرفیت و موهبت های خدادادی استان مانند میراث‌فرهنگی، تاریخی و طبیعت بکر و دست نخورده از مهمترین دلایل برای معرفی لرستان به عنوان مقصد گردشگری است که در نمایشگاه گردشگری تهران این موضوع از محورهای اصلی خواهد بود.

وی افزود: محور اصلی برگزاری این نمایشگاه در رابطه با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان است که ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه حضور داشته باشیم که در این راستا وظایف محوله به دستگاه های اجرایی متناسب با عملکرد آنها مشخص و اعلام شد.

دالوند تصریح کرد: جذب گردشگر، توسعه زیرساخت ها، مسائل فرهنگی و معرفی استان به گردشگران سهم بسزایی در توسعه لرستان، ایجاد اشتغال و کسب درآمد دارد که در این رابطه نیازمند تحول هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است گفت: راه برون رفت استان از مشکلات اقتصادی حمایت از بخش خصوصی می باشد و با توجه به وضع موجود، بهترین راه حل سرمایه گذاری؛ استفاده از توان بخش خصوصی برای پویایی اقتصاد است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول استان در توسعه گردشگری است و برای تحقق این امر از نخبگان و صاحبان فکر برای اجرای برنامه های عملیاتی بهره گیری خواهد شد و اجرای طرح جامع گردشگری، برنامه ریزی، کار علمی برای جذب گردشگر و تشکیل کارگروه گردشگری در دستور کار قرار می گیرد.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر مستندسازی نمایشگاه گردشگری لرستان در تهران افزود: حضور صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی برای انعکاس ظرفیت ها در این رویداد ضرورت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی