روز بدون فوتی کرونایی زنجانی‌ها


روز بدون فوتی کرونایی زنجانی‌ها

خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ یک از بیماران مبتلا به کرونا در زنجان، جان خود را از دست ندادند.

به گزارش ایسنا و بنا به اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۵ هزار و ۹۰۰ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۸۳۳ نفر رسیده و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان، هیچ یک از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست ندادند.

در حال حاضر ۵۶ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۳ مورد بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۱ هزار و ۵۸۰ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۳۳۰ مورد رسیده است.

طبق آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۶ هزار و ۷۹۱ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۳ هزار و ۴۳۰ مورد رسیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)