رویداد فهما به کادرسازی و ایجاد چشم‌انداز در کانون‌های فرهنگی هنری کمک کند


رویداد فهما به کادرسازی و ایجاد چشم‌انداز در کانون‌های فرهنگی هنری کمک کند

پهلوان شریف گفت: رویداد ملی فهما باید موجب شود تا کانون‌های فرهنگی هنری خود را موظف به تدوین چشم انداز و داشتن اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت کنند.

«محمد امین پهلوان شریف» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رویداد ملی فهما کار بسیار خوب و به‌روزی در ارتقای سطح دانش و مهارت و ایجاد حفظ رقابت سالم میان بچه های مسجد است، اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید از سوی کانون های فرهنگی هنری رعایت شود، بررسی این مسئله است که چقدر آثار آنها در سطح روستاها و محلات شهری تاثیر دارد و این موضوع باید جزو شاخص ها و سنجه های رویداد ملی فهما باشد.

این داور سومین رویداد ملی فهما ادامه داد: یکی از نتایج رویداد ملی فهما باید این باشد که کانون ها دارای چشم انداز باشند و برای خود اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تنظیم و تدوین کنند تا به این صورت بر اساس آن اهداف گام به گام در جذب مخاطبان موفق باشند.

وی ادامه داد: کادرسازی نیز باید جزو اهداف برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد؛ بنابراین این موضوع نیز باید در ارزیابی کانون ها در رویداد فهما لحاظ شود. وقتی یک کانون فعالیت خوبی را انجام می دهد اما نتوانسته در کادرسازی موفق باشد، نمی تواند کانون برتر باشد.

پهلوان شریف گفت: یکی از نکاتی که در ارزیابی فعالیت کانون ها باید مدنظر قرار بگیرد، بررسی این موضوع است که اگر یک کانون در دوره قبل برنامه های خوبی داشته است آیا توانسته برای دوره جدید فهما آنها را تقویت کند و یا توانسته است نقاط ضعف خود را ترمیم کند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: رویداد ملی فهما در شناسایی استعدادهای بچه های مسجد بسیار موفق است اما باید کانون ها به سمت و سویی هدایت شوند که برنامه ریزی بیشتری در این باره داشته باشند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...