بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود


بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

ویندوز 11 با ورود خود تغییرات زیادی در رابط کاربری سیستم عامل محبوب ویندوز ایجاد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به منوی استارت تازه و نوار وظیفه با طراحی جدید اشاره کرد. با وجود اینکه بسیاری از کاربران از تغییرات ایجاد شده استقبال کرده‌اند، برخی دیگر نیز به هیچ عنوان از رابط کاربری جدید ویندوز 11راضی نیستند. اگر جزو دسته دوم هستید، ادامه این مطلب...

ویندوز 11 با ورود خود تغییرات زیادی در رابط کاربری سیستم عامل محبوب ویندوز ایجاد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به منوی استارت تازه و نوار وظیفه با طراحی جدید اشاره کرد. با وجود اینکه بسیاری از کاربران از تغییرات ایجاد شده استقبال کرده‌اند، برخی دیگر نیز به هیچ عنوان از رابط کاربری جدید ویندوز 11راضی نیستند. اگر جزو دسته دوم هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ویندوز 11 با طراحی جدید خود سعی کرده به محیطی مناسب برای همه پلتفرم‌ها و به خصوص دستگاه‌های لمسی تبدیل شود و با ظاهری مدرن‌تر، از تمام کارایی پردازنده‌های جدید موجود در بازار استفاده نماید. با این حال خیلی‌‌ها این ظاهر جدید را دوست ندارند یا بر طبق عادت می‌خواهند محیطی آشنا و شبیه به ویندوز 10 را روی نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت تجربه نمایند.

در ادامه 6 اپلیکیشن برتر را به شما معرفی می‌کنیم که امکان اعمال سلیقه شما در طراحی رابط کاربری ویندوز 11 را به وجود می‌آورند.

1. برنامه ThisIsWin11

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

این نرم‌افزار را باید بهترین گزینه برای شخصی سازی ویندوز 11 دانست که ابزارهای مختلف و متفاوتی را برای تغییر دادن ظاهر ویندوز و حتی حذف اپلیکیشن‌ها بی‌فایده و از پیش نصب شده روی کامپیوتر در اختیار شما می‌گذارد. از مهم‌ترین ابزارهای ThisIsWin11 می‌توان به Presenter و PumpedApp برای شخصی سازی دقیق محیط کاربری، Kickassbloat و Packages برای حذف و مدیرت نرم‌افزارهای گوناگون و PowerUI برای انجام اتوماتیک تسک‌ها از طریق PowerShell مایکروسافت اشاره کرد.

این اپلیکیشن که به کمک آن می‌توان از شر OneDrive و Cortana هم برای همیشه راحت شد، در Github و دیگر منابع به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

لینک دانلود: ThisIsWin11

2. برنامه Start11

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

Start11 ابزاری است که می‌خواهد آنچه را که از نسخه‌های قبلی ویندوز دوست داشتید، به ویندوز 11 نیز بیاورد. منوی استارت را شاید بتوان قابل لمس‌ترین تغییر رابط کاربری جدید ویندوز دانست که البته بسیاری از کاربران آن را چندان کاربردی نمی‌دانند و دوست دارند دوباره به سبک قدیمی منوی استارت دسترسی داشته باشند.

Start11 به شما اجازه می‌دهد تا منوهای استارت ویندوزهای 10، 8 و حتی 7 را در ویندوز جدید تجربه نمایید. علاوه بر این، امکان جابه‌جایی، تغییر رنگ و تغییر اندازه آیکون‌های نوار وظیفه ویندوز 11 نیز در این نرم‌افزار فراهم شده است.

لینک دانلود: Start11

3. برنامه RoundedTB

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

برنامه RoundedTB در کنار ویندوز 10 نیز ارائه شد و آپدیت جدیدش آن را برای ویندوز 11 بهینه‌سازی کرده است. این نرم‌افزار روی شخصی سازی نوار وظیفه با امکان اضافه کردن گوشه‌های گرد به آیکون‌ها، تغییر فواصل و قالب و تقسیم کردن آن به بخش‌های مختلف مطابق با سلیقه شما متمرکز شده است.

خبر خوب این است که برنامه RoundedApp را می‌توانید از طریق Microsoft Store و به صورت رایگان دانلود نمایید.

لینک دانلود: RoundedTB

4. برنامه Files

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

File Explorer در ویندوز 11 با تغییراتی همراه بوده، اما باگ‌های زیاد و نقص‌های عملکردی باعث شد تا کاربران ویندوز نتوانند از آن به عنوان یک سیستم مدیریت فایل کارآمد استفاده کنند. برنامه Files یکی از اپلیکیشن‌های مولتی پلتفرم ویندوز به شمار می‌آید که با طراحی ساده و مدرن خود، دردسر جستجو و دسترسی به سندها را از بین می‌برد.

برنامه Files مانند مرورگر کروم از رابط کاربری دارای تب‌های گوناگون برخوردار است تا بتوان چندین پوشه را در این تب‌ها باز کرد. شما همچنین می‌توانید مسیرهای دلخواه خود را نیز به ساید بار این نرم‌افزار الصاق کرده و آن را از لحاظ ظاهری هم شخصی سازی نمایید. نرم‌افزار Files نیز به صورت رایگان در Microsoft Store در دسترس قرار گرفته است.

لینک دانلود: Files

5. برنامه BeWidgets

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

هرچند مایکروسافت در ویندوز 11 امکان استفاده از ویجت‌ها را فراهم کرده، نتوانسته مطابق با انتظارها در این زمینه ظاهر شود. از این رو اگر طرفدار ویجت‌ها هستید، می‌توانید اپلیکیشن BeWidget را روی سیستم خود نصب نمایید و از ویجت‌های کاملاً قابل تنظیم و شخصی سازی برخوردار شوید.

با استفاده از BeWidget قادر خواهید بود میانبرهایی برای دسترسی به برنامه‌ها یا فایل‌های مختلف، آب و هوا، وضعیت بورس، قیمت ارزهای دیجیتال و ... را به راحتی و بدون اشغال فضای اضافی روی دسکتاپ خود مشاهده نموده و آن را به محیطی کاربردی‌تر تبدیل کنید.

توسعه دهندگان BeWidget قصد دارند ابزارهایی برای کنترل موسیقی پخش شده از اسپاتیفای و سایر سرویس‌های استریم، ویجت مرورگرهای مختلف وب و خبرخوان را نیز در آپدیت‌های بعدی ارائه نمایند. این نرم‌افزار از طریق Microsoft Store قابل دانلود و نصب است.

لینک دانلود: BeWidget

6. برنامه Lively Wallpaper

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی ظاهر ویندوز 11 + لینک دانلود

ویندوز 11 تصاویر زمینه زیبایی دارد که البته ممکن است با گذشت زمان برای شما خسته کننده شوند. اگر شما هم دوست دارید رنگ و روی تازه‌ای به دسکتاپ خود اضافه کنید، نرم‌افزار Lively Wallpaper که در Microsoft Store نیز قرار داده شده، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

با این برنامه می‌توانید ویدئو، GIF و صفحات وب را به عنوان تصویر پس‌زمینه ویندوز 11 انتخاب و پارامترهایی همچون سرعت پخش، میزان زوم، رنگ و روشنایی را نیز برای آن تنظیم کنید.

لینک دانلود: Lively Wallpaper

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک