برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادرانه» از سوی کانون شهید روحی


برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادرانه» از سوی کانون شهید روحی

مسابقه کتابخوانی«مادرانه» از سوی کانون شهید روحی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود.

«علی اکبر روحی گل خطمی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی«مادرانه» خبر داد و گفت:این مسابقه کتابخوانی از کتاب مادرانه «تاملی در مقام مادری و اهمیت فرزند آوری» نوشته حجت الاسلام نظافت برگزار می شود.

مدیر کانون و موسسه فرهنگی شهید روحی بیان کرد: این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی استان با اهدای جوایز ارزنده از قبیل 250میلیون ریال جایزه بن کارت خرید و هدایای فرهنگی صورت می پذیرد.

وی با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه کتابخوانی گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه اقدام به ورود نمایند و در صفحه ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت نمایند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادرانه» از سوی کانون شهید روحی

وی ادامه داد:علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 27 فروردین 1401 سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) مهلت دارند و برای خرید کتاب این مسابقه که از تخفیف 35درصدی برخوردار است، عدد یک را به سامانه 30002138 ارسال کنند.

- لینک ثبت نام در سامانه

http://www.m-ketab.ir/account/register

- لینک ورود به سامانه

http://www.m-ketab.ir

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ در ساعات 18 الی 20 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark