ورزشکار شاهرودی نایب قهرمان مسابقات کشوری فیتنس چلنج شد


ورزشکار شاهرودی نایب قهرمان مسابقات کشوری فیتنس چلنج شد

شاهرود - ایرنا- رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شاهرود گفت: خشایار امینی جوان شاهرودی نایب قهرمان مسابقات کشوری این رشته ورزشی شد.

محمدجواد رنجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات در رده سنی آزاد برای همه گروه های سنی ابتدای هفته جاری در تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران تیم استان سمنان به مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شدند ابراز داشت: در تیم استان سمنان محمد باقر پور و خشایار امینی از شاهرود و محمد مهدی سهمی از سمنان با مربیگری و سرپرستی امیر طاهری پور در مسابقات حاضر شدند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شاهرود با بیان اینکه در این مسابقات ۱۷۰ ورزشکار با هم رقابت کردند، اظهار داشت: از تیم استان سمنان تنها امینی نشان نقره را بر گردن آویخت.

رنجی ادامه داد: امینی با کسب ۲۹۱ امتیاز و تنها با سه امتیاز کمتر از نفر نخست این دوره از مسابقات به نایب قهرمانی رسید.

به گفته وی، امینی تمرین حرفه ای خود را زیر نظر وحید اسدیان در شاهرود به سرانجام رسانده و با کسب این عنوان قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی هم دعوت شد.

وی با بیان اینکه این ورزشکار شاهرودی برای مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی شرکت می کند، افزود: مسابقات آسیایی اسفند ماه به میزبانی ایران در جزیره کیش برپا می شود.

رنجی هدف تمرین‌ها در ورزش فیتنس چلنج را شکل گیری ماهیچه ها وتناسب عضلات و خوش فرمی بدن برشمرد و اظهار داشت: تمرین‌های هوازی درصد بسیاری از برنامه فیتنس کاران است و از وزنه کمتر استفاده می شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شاهرود با بیان اینکه دراستان سمنان این رشته ورزشی نوپاست و ۶۳تن در این رشته ورزشی فعالیت حرفه ای دارند، ادامه داد: از این تعداد ۴۳ تن در شهرستان شاهرود و بقیه در شهرستان های سمنان و دامغان مشغول فعالیت حرفه ای هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع