آب کوچصفهان تا 24 ساعت آینده وصل خواهد شد


آب کوچصفهان تا 24 ساعت آینده وصل خواهد شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به قطعی آب کوچصفهان به علت ریزش چاه اصلی تامین کننده آب این شهر گفت: تا فردا شب این مشکل به طور کامل برطرف شده و آب شرب منطقه وصل خواهد شد.

سید محسن حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان‌های معین، تا فردا به صورت کامل مشکل پیش آمده رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: به دلیل مشکلات فنی این چاه آب به مدار بازنگشت اما برای تامین آب شرب این منطقه هشت تانکر آب آشامیدنی از استان‌های معین وارد کوچصفهان شد.

حسینی ادامه داد: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان با روش‌های جایگزین همچون استقرار تانکرهای آب شرکت آب و فاضلاب در محل، فراهم کردن آب بسته بندی و فراخوان استان‌های معین برای رفع این مشکل تا حدودی تامین شده است؛ ضمن اینکه چند چاه دیگر برای تامین آب شهر کوچصفهان تجهیز و وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با پیش بینی برطرف شدن کامل مشکل قطعی آب شهر کوچصفهان طی ۲۴ ساعت آتی اظهار داشت: خط اصلی انتقال آب از تصفیه خانه سنگر که تا نزدیکی شهر کوچصفهان ادامه دارد و قرار بود طی ۱۵ روز آینده به بهره برداری برسد تا فردا سه شنبه به این شهر متصل می‌شود.

کوچصفهان یکی از بخش های شهرستان رشت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین