استاندار خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای محروم کرمانشاه شد


استاندار خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای محروم کرمانشاه شد

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه خواستار تسریع گازرسانی به روستاهای مناطق محروم استان شد و گفت: شرکت گاز استان به منظور جلوگیری از اتلاف زمان در اجرای پروژه‌‎ها برنامه زمان‌بندی و نظارت دقیق بر اجرای آن را ارائه کند ضمن این‌که آموزش‌های لازم جهت پیمانکاران در اولویت کار قرار گیرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا؛ «بهمن امیری مقدم» در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این که انتظار می‌رود شرکت گاز استان ضمن ارائه برنامه زمانبندی بلند مدت گازرسانی، نسبت به گازدار کردن روستاهای مناطق محروم تسریع کند، اظهار کرد: استانداری هرگونه مساعدت به منظور رفع موانع پیش رو و همراهی با مجموعه گاز استان را جهت خدمت به قشر محروم جامعه اعلام می‌دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان ارائه داد و گفت: در حال حاضر در استان کرمانشاه ۹۹.۶ درصد جمعیت شهری و ۸۴ درصد جمعیت روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند است.

«سیروس شهبازی» همچنین افزود: اکنون ۲ هزار و ۵۶۰ واحد صنعتی و تولیدی، ۷۴ جایگاه CNG و ۱۸ شهرک صنعتی با مجموع ۶۵۰ هزار مشترک و میانگین مصرف روزانه ۱۴ میلیون متر مکعب گازدار هستند.

وی گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۵۰۰ روستا و ۲ شهر باقی مانده ریجاب و ازگله و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در دست اقدام است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید