میزبانی خوزستان از اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا


میزبانی خوزستان از اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا

اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا در خوزستان برگزار می شود.

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا با حضور ۵۵ ورزشکار و مربی از ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که بعد از دو سال تعطیلی مسابقات و اردوهای تیم ملی آغاز شده است، خوشحال هستیم که میزبان اولین دوره اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا، اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا هستیم.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان عنوان کرد: تمامی شرایط و امکانات جهت برگزاری این اردو که ورزشکاران آن از ۱۷ استان انتخاب شده اند اعم از هتل، غذا و حتی تی شرت های یک دستی که مزین به نماد شهر اهواز شده است و تندیس های یادبود اردو، تهیه شده است

وی افزود: این اردو به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار می شود و جا دارد از اعتماد آن ها به هیات استان و سپردن این میزبانی تشکر کنم.

فتاحی بیان کرد: همچنین در این اردو ۶ ورزشکار مرد و ۲ ورزشکار زن خوزستانی دعوت شده اند.

وی در پایان نیز گفت: از همه عزیزان که تاکنون حامی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان بودند از حمله فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و مدیریت هتل تختی و خیرین تشکر می کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)