توزیع 29 تن کالای اساسی در سردشت آغاز شد


توزیع 29 تن کالای اساسی در سردشت آغاز شد

مهاباد- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: 29 تُن کالای اساسی شامل برنج و تخم مرغ یارانه‌ای در سطح شهرهای سردشت، ربط، نلاس و میرآباد این شهرستان درحال توزیع است.

احمد علیپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۹ تُن برنج تایلندی با قیمت مصوب برنج ۱۰ کیلوگرمی تایلندی به قیمت ۱۲۵ هزار تومان هم اکنون در ۱۰ فروشگاه سطح شهرهای ربط و سردشت و در پنج فروشگاه معابر اصلی شهرهای میرآباد و نلاس در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه برای هر خانواده تنها یک کیسه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین امروز ۱۰ تُن تخم مرغ یارانه ای به قیمت ۴۳ هزار تومان برای هر شانه ۲ کیلوگرمی در اختیار مصرف کنندگان سطح شهرستان قرار می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت اظهار داشت: برای هفته آینده نیز مقرر شده ۵۰ تُن برنج دانه بلند هندی با قیمت مصوب ۱۸۵ هزار تومان اخذ و در سطح شهرهای سردشت، ربط،نلاس و میرآباد توزیع شود.

علیپور بیان کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع کالاهای یارانه ای شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۳۲۲۹۰۱ واحد تنظیم بازار جهاد کشاورزی تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در عرضه کالاهای یارانه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند، اظهار داشت: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای این محصول، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

سردشت با ۹۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای مرزی کشور است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خوی سالانه پذیرای 85 هزار گردشگر است