فرماندار اردستان: برنامه‌های دهه فجر نشاط‌آور و شورآفرین باشد


فرماندار اردستان: برنامه‌های دهه فجر نشاط‌آور و شورآفرین باشد

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: محتوای برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید در راستای ایجاد فضای بانشاط و شورآفرینی مرتبط با این مناسبت باشد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر در فرمانداری افزود: البته دغدغه شورآفرینی در برنامه‌ها نباید ما را از مباحث محتوایی مربوط به فرصت ایجاد شده در ایام الله دهه فجر محروم کند و نباید نسبت به آنها بی‌تفاوت بود.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه‌انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان تصریح کرد: ایشان در چند سال گذشته و در روزهای اخیر به موضوع‌های مختلف کشور اشاره کردند و از مردم خواستند به موضوع‌ها حساسیت داشته باشند و بی‌تفاوت نباشند.

فرماندار اردستان اضافه کرد: باید توجه شود آن فردی که در راس قله مدیریتی قرار گرفته، اشراف بیشتری نسبت به موضوع های کشور از نظر مسایل داخلی و خارجی دارد و زمانی که در نشست‌های مختلف سعی می‌کند ذهن مخاطب و مردم را به نکته‌ای جلب کند به طور قطع آن موضوع از حساسیت زیادی برخوردار است؛ همان چیزی که‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال گذشته جامعه را مورد توجه قرار داده‌اند و حساسیت‌زدایی کرده‌اند که وقتی به آن بی‌تفاوت بودیم در همان مقطع کوتاه مدت یا میان مدت دچار آسیب‌هایی شده‌ایم.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال تاکنون در بیانات متعدد خود و دیدار با دانشجویان، خانواده شهدای سلامت و مداحان به تعدد از موضوع راه‌اندازی نهضت تبیین و جهاد روایت و تبیین در برابر جریان روایت انحراف و دروغ پراکنی که از سوی بخش‌های مختلف به طور عمده خارجی و برخی داخلی اتفاق می‌افتد یاد کرده‌اند.

وی به موضوع ضرورت اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: برخی دستگاه‌ها رابطه چندان خوبی با خبردادن و رسانه‌ای شدن ندارند و امروز رسانه‌ای شدن به معنای خودنمایی و مطرح شدن نیست، چرا که‌ اطلاع‌رسانی یک تکلیف است که ما در برابر دفاع از عملکرد نظام داریم و لازم است تا مردم از برنامه ها خبردار شوند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: امروزه فضای مجازی بستر و میدان مقابله با دشمن است و همه مدیران مکلف هستند تا عملکردها را اطلاع رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید برای تبیین برنامه‌ها در دهه فجر از ظرفیت اصحاب رسانه غافل نشوند و همانطور که عمده فعالیت دشمن استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انحراف این نهضت و دروغ‌پردازی است، ما هم باید از همین زمین و میدان برای پاتک‌کردن این فضا استفاده کنیم.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقوع زلزله 3.4ریشتری در میمه/ خسارتی گزارش نشده است