برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشور در مریوان و چند خبر ورزشی دیگر از کردستان


برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشور در مریوان و چند خبر ورزشی دیگر از کردستان

سنندج- ایرنا- برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشور به میزبانی شهرستان مریوان، قهرمانی سنندج در رقابت‌های انتخابی کونگ‌فو آقایان و بانوان بزرگسال استان و آغاز رقابت‌های نمایندگان کردستان در مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور، عناوین چند خبر ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی آزاد کشور با حضور شطرنج بازان سراسر کشور صبح امروز پنجشنبه به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان آغاز شد.

در این مسابقات که همزمان با فرا رسیدن خجسته ایام دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یادواره شهدای ورزشکار برگزار می شود، بیش از ۱۰۰ شطرنج باز به نمایندگی از استان های سراسر کشور حضور دارند و در رده های سنی آزاد با یکدیگر رقابت می کنند.

رقابت های شطرنج رده های آزاد کشور عصر روز جمعه هشتم بهمن ماه با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.


قهرمانی سنندج در رقابت‌های استانی کونگ فو

رقابت‌های کونگ‌فو آقایان و بانوان انتخابی بزرگسالان استان به‌ مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای ورزشکار استان کردستان با حضور بانوان و آقایان کونگ فوکار شهرستان‌های تابعه استان به مدت ۲ روز در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.

در پایان رقابت‌های بخش آقایان، سنندج، مریوان و قروه عناوین اول تا سوم را کسب کردند در بخش بانوان نیز سنندج در جایگاه نخست ایستاد، مریوان دوم شد و سقز عنوان سوم را به ‌دست آورد.

نفرات برتر این رقابت‌ها در قالب تیم کونگ فو بانوان و آقایان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

حضور تیم شیدای کردستان در دور سوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک بانوان کشور

تیم بسکتبال بانوان کبابی شیدای کردستان در ادامه مرحله مقدماتی رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک بانوان کشور و در دور سوم این مسابقات در اولین دیدار خود از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه به مصاف تیم داتیس یزد می‌رود.

بلندقامتان تیم بسکتبال کبابی شیدای کردستان به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارند و با تیم های رشیدی کرمان، هیات بسکتبال یزد و خانه بسکتبال آبادان در گروه چهارم هم گروه هستند و مسابقات این گروه امروز به میزبانی یزد آغاز می شود.

همچنین مرحله دوم مقدماتی مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور در بخش آقایان از روز گذشته در شهرهای مختلف آغاز شده است که تیم تیروژ حیات کردستان در اولین دیدار خود در گروه (B) شمال که به میزبانی اراک برگزار می شود، برابر تیم خانه بسکتبال زنجان با نتیجه ۷۹ - ۸۳ مغلوب شد.

تیروژ حیات کردستان امروز پنجشنبه ۷ بهمن ماه راس ساعت ۱۶ با میزبان مسابقات یعنی تیم نبوغ اراک دیدار می کند.

همچنین تیم پاس ناجای کردستان دیگر نماینده استان در گروه (C) شمال نیز در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه به مصاف تیم خانه بسکتبال اسدآباد میزبان این دور از مسابقات می رود.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال