ایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید منتشر خواهد شد


ایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید منتشر خواهد شد

کنسرسیوم یونیکد وظیفه طراحی و انتشار ایموجی‌ها را دارد. امسال تعداد بیش از 37 ایموجی جدید را برای گوشی‌های موبایل منتشر خواهد کرد. ایموجی های جدید برای iOS 15 منتشر می‌شود و پس از مدتی برای اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت. ایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید منتشر خواهد شد کنسرسیوم یونیکد […]

ایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید منتشر خواهد شد

کنسرسیوم یونیکد مرجع اصلی طراحی و انتشار ایموجی‌ها است. این کنسرسیوم هر سال ایموجی‌های جدیدی را برای گوشی‌های موبایل و دیگر دستگاه‌ها منتشر می‌کند. یونیکد بر اساس پیشنهادات مردمی، شکلک‌ها و طرح‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کنسرسیوم یونیکد مواردی که بیشتر پیشنهاد شده باشد را طراحی و در لیست انتشار قرار می‌دهد. پروسه طراحی تا انتشار عمومی به مدت یکسال و نیم زمان می‌برد. با این اوصاف، ایموجی های جدید برای iOS 15 منتشر خواهد شد.

ایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید منتشر خواهد شدایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید منتشر خواهد شدایموجی‌های جدیدی که بزودی منتشر می‌شوند

ایموجی‌های جدید شامل شکلک در حال ذوب شدن، لوبیا، سلام نظامی، باتری ضعیف، سرسره و انواع دست دادن می‌شود. استاندارد یونیکد در نظر دارد بیش از ۳۷ ایموجی را برای گوشی‌های موبایل و دیگر گجت‌ها منتشر کند.

بر اساس اعلام این کنسرسیوم، کاربران پس از دریافت آپدیت نسخه ۱۵ سیستم‌عامل iOS، به این ایموجی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. گفتنی است، ایموجی‌های جدید هم‌اکنون در نسخه بتای iOS 15 موجود هستند. پس از مدتی، ایموجی‌ها برای سیستم‌عامل اندروید نیز منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره ایموجی های جدید برای iOS 15 و اندروید چیست؟ آیا شما منتظر این شکلک‌ها بودید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)