دلالان و واسطه ها نباید در بازار شب عید قدرت عرض اندام داشته باشند


ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نظارت بر بازار باید تشدید ‌و مستمر باشد، گفت: متولیان باید جلوی عرض اندام به دلالان و واسطه ها را آستانه عید نوروز ندهند.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز دوشنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ایام پایان سال و عید نوروز قرار داریم باید به صورت مرتب بازار از نظر نظارت بر قیمت ها و کمبود اجناس پایش شود.

وی افزود: باید از مناطق مختلف نمونه برداری شده و بررسی قیمت صورت گیرد تا احجافی در حق مردم صورت نگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: همچنین وضعیت میوه و تره بار، مرغ ، گوشت و سایر کالاهای ضروری مردم به صورت مرتب بررسی و پایش و اگر گران فروشی و تخلفی رخ داد، با فرد خاطی توسط دستگاه قضایی برخورد شود.

عباسی تاکید کرد: مردم در تنگنای اقتصادی هستند، باید با نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها تلاش شود باری از دوش مردم کم کنیم.

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد انحصار ایجاد شود، باید با پیگیری و راه اندازی کشتارگاه کارزان نوعی رقابت را در بین این کشتارگاه ها ایجاد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر ضرورت راه اندازی میدان میوه و تره بار استان تاکید کرد و گفت: اگر این میدان راه اندازی شود، نظارت ها دقیق، دست دلالان قطع و قیمت میوه و تره بار مناسب سازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست وضعیت و مسائل و مشکلات کشتارهای مانشت و سپید مرغ دره شهر بررسی و مطرح شد.

همچنین مصوب شد قیمت مرغ تغییر نکند و بازرسان در بازرسی از قصابی های سطح شهر هر کجا گوشت از کیلویی ۱۳۰ هزار تومان بیشتر عرضه شد، برخورد کنند.

مقرر شد کشتارگاه های استان مسائل و مشکلات خود را مکتوب به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ارایه کنند تا در نشست آتی در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان