نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیامی چهل و سومین بهار انقلاب را تبریک گفتند


نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیامی چهل و سومین بهار انقلاب را تبریک گفتند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پیام مشترکی به مردم استان تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، متن پیام مشترک روز سه شنبه حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی و دکتر اسماعیل کوشا به این شرح است:

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر»
دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران تجلی عینی و شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران است، ملتی که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود.

امروز دهه فجر انقلاب اسلامی پس از چهار دهه صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏ انداز کرده است و این مسیر راهی روشن و پایدار برای همه ملت های مظلوم در رسیدن به حق و حقوق مسلم شان است.

آری در آن روزهای سخت ملت ایران با الهام گرفتن از رهنمودهای خمینی کبیر (ره) به میدان آمده و بساط سالها حکومت شاهنشاهی را برای همیشه تاریخ از میان برداشتند و امروز هم با هدایت های داهیانه ی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار هر چه تمامتر به پیش می روند.

ملت ایران اسلامی در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می گیرند که در تمامی این سالها، با حضور خود در صحنه از آرمان های نظام دفاع کرده و امروز هم با بصیرت همچنان در میدان حضور دارند و با عمل به بیانیه گام دوم که منشوری جامع و کامل برای نیل به افق های پیش روی ملت بزرگ ایران است به سمت بالندگی و عزت روز افزون حرکت می کنند.

خوشبختانه مردم عزیز و همیشه در صحنه کردستان نیز در طول سالهای متمادی، از انقلاب اسلامی دفاع کرده و این حضور آنها زمینه ساز روزهای بهتر برای توسعه این استان است و در سایه نگاه ویژه نظام اسلامی گام های بلندی در مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم این دیار برداشته شده و امید که این مسیر همچنان با تلاش و جهاد بیشتر ادامه داشته باشد.

لازم می دانیم در آستانه آغاز دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه مردم مردم این دیار تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان اقتدار و عزت بیشتر را برای نظام اسلامی و ملت همیشه در صحنه کردستان خواستاریم.

امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز