این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟


این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

در حال حاضر پنج گالری فعال مشهد در حال برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری است.

این روزها نمایشگاه‌های نقاشی و عکاسی «نقاشی‌های من» در گالری درخت، «سپیدبوم» در گالری حامی، «صحن سپید» در گالری رضوان، «نگارینه‌ها» در گالری آذرنور و «پیوستگی در سکوت» در گالری هنگام مشهد در حال برگزاری است.

در ادامه به معرفی این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

نقاشی‌های من در گالری درخت

نمایشگاه گروهی نقاشی کودک تحت عنوان نقاشی‌های من با آثاری از ساره رضوی، آنیتا توسلی، السا احمدی‌ مقدم، مانی ربون‌پور، ژوان بیهقی، پارسا صانعی، آگرین مختارنژاد، مهیار علیزاده، آدرینا پردلی، سجاد نوری، بهداد حاتمی، رادمهر مومنی، هانا هادی‌زاده، ملینا ضیانی، آریا رحیمی‌نژاد، کیان کاظمی، آوا محمدزاده، پرنسا کوچک‌زاده، فرحان رسول‌پور، شانار فرهان، بردیا صابر مجتهدی، نیلا حصیریان، یاس ثاقبی، نیایش سیدآبادی و انوشکا حقیقی از روز سه‌شنبه، ۱۲ بهمن، در گالری هنرخانه درخت واقع در خیابان هاشمیه ۲۷ آغاز به کار می‌کند و تا جمعه، ۱۵ همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

سپیدبوم در گالری حامی

نمایشگاه گروهی نقاشی سپیدبوم با آثاری از افسانه الفته، نازنین نوری، عالیه یوسفی، فاطمه یوسفی، فاطمه یونسی، ستاره سرنوبه، مریم پویافر، مهلا توانا، مهدیه همتی‌نیا، هدا بهادرنژاد مقدم، یاسمن قسوریان جهرمی، زهرا محمدی شریف، امید حیدری‌مقام، مرجان آریائی‌فر، و زهرا دهقان‌نیری از روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن، در گالری حامی واقع در خیابان لادن هفت افتتاح می‌شود و تا جمعه، ۱۵ بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

پیوستگی در سکوت در گالری هنگام

نمایشگاه نقاشی انفرادی پیوستگی در سکوت با آثاری از ایمان صادقی از روز جمعه، ۱۵ بهمن، در گالری هنگام واقع در بولوار خیام، خیابان ارشاد، بین ارشاد ۶ و هشت افتتاح می‌شود و تا یکشنبه، ۲۴ بهمن هم ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

نگارینه‌ها در گالری آذرنور

نمایشگاه نقاشی انفرادی نگارینه‌ها با آثاری از پوران نصیریان از روز جمعه، هشت بهمن، در گالری آذرنور واقع در خیابان راهنمایی ۱۰ افتتاح شده و تا سه‌شنبه، ۱۲ بهمن نیز ادامه دارد.

زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است‌.

این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

صحن سپید در گالری رضوان

نمایشگاه انفرادی عکاسی صحن سپید با آثاری از حسن توکلی از روز شنبه، ۹ بهمن‌ ماه، در گالری رضوان واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷ آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه، ۱۴ بهمن هم ادامه دارد.

عکس‌های این نمایشگاه در بین سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۹۷ ثبت شده است. زمان بازدید از این نمایشگاه نیز صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

این روزها در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟