سریال تولدی دیگر به سوگ و ماتم نشست / ایرانم تسلیت !


سریال تولدی دیگر به سوگ و ماتم نشست / ایرانم تسلیت !

سریال تولدی دیگر یکی از پرطرفدارترین سریالهای دهه هفتاد میباشد که با حادثه ای غم انگیز روبرو شده است .

تولدی دیگر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه‌کنندگی مسعود رسام و بیژن بیرنگ است. این مجموعه محصول سال ۱۳۷۸ و ۱۳۷۷ شبکه پنج صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.

این مجموعه داستان زن و شوهری مرفه را روایت می‌کند که در آستانه کشمکش طلاق با وجود سه فرزند هستند. ماجرای داستان از آنجا آغاز می‌شود که این زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین آنها به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و به کمک نیروهای امداد نجات پیدا می‌کند، اما در این تصادف اثری از زن وجود ندارد.

زن که چهره‌اش سوخته، توسط یک دکتر جراح پلاستیک پیدا می‌شود و پس از تغییر چهره به صورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می‌گردد و این بار به نوعی دیگر برخورد می‌کند. به طوری که فرزندان، همسر و مادر شوهر خود را به شدت مجذوب می‌کند تا جایی که آن‌ها به شخصیت اصلی او پی برده و همسرش مجدداً از او تقاضای ازدواج می‌کند.

امین زمانی فرد بازیگر سالهای دور تلویزیون و سینمای کشورمان این روزها در عرصه بازیگری فعالیت ندارد از مهم‌ترین کارهای آقای امین زمانی فرد می توان به سریال تولدی دیگر به کارگردانی داریوش فرهنگ و فیلم سینمایی مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی پور اشاره کرد .

امین زمانی فرد بازیگر نقش سامان در تولدی دیگر با انتشار عکسی خبر از غم سوزناک و غم انگیز از دست دادن مادرش داد .

سریال تولدی دیگر به سوگ و ماتم نشست / ایرانم تسلیت !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی