استاندار خراسان رضوی: اجرای مردمی طرحهای عام‌المنفعه شایسته قدردانی است


استاندار خراسان رضوی: اجرای مردمی طرحهای عام‌المنفعه شایسته قدردانی است

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: انجام پروژه‌های عام‌المنفعه توسط مردم، برکاتی ماندگار دارد و شایسته قدردانی است.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور در مشهد، با سپاس از عاملان و مجریان ساخت این پروژه افزود: امکان و ایجاد منشأ خدمتگزاری بسیار خوب است اما وقتی منشأ خدمت رسانی خود مردم باشند لذت و اثرات آن بسیار بیشتر و ماندگارتر خواهد بود و مصداق واگذاری کارهای مردمی به خود مردم است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی به معنی برقراری ارتباطات عرضی میان همه شهروندان در انجام امور است بنابراین کارهای خیری از این دست بسیار ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی اظهار کرد: عزم و اراده همکاران ما در لایه های مختلف مدیریتی باید این باشد که زمینه را برای مردمی کردن کارها در همه عرصه ها و موضوعات فراهم کنند، به خصوص این نوع کارهای دارای جنبه عام المنفعه، که بسیار ارزشمند است.

نظری ادامه داد: لازم است دوباره تکرار کنیم که همه ما جمع شده ایم تا منشأ خدمت باشیم.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ضایعه نخاعی برای فردی که دچار حادثه شده است به مثابه بحرانی بزرگ در زندگی وی محسوب می شود.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر اظهار کرد: روحیه معنوی، به جانبازان با توجه به انگیزه ای که برای رسیدن به آرمانهای خود دارند بسیار کمک می کند، اما این عوارض جسمانی در افراد عادی تبعات روحی و روانی فراوانی ایجاد می کند.
وی تاکید کرد: اجرای این پروژه و خدمت رسانی به این بیماران کار بزرگی است که جای تشکر و قدردانی بسیار دارد.

بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور، با اعتبار برآوردی ۱۰۰ میلیارد تومان، در زمینی با مساحت هزار متر مربع و زیربنای ۶ هزار متر مربع در ۹ طبقه ساخته می‌شود که ۶ طبقه این مرکز شامل سه طبقه ویژه بانوان و سه طبقه ویژه آقایان خواهد بود که هر طبقه با ۵۰۰ متر زیربنا گنجایش پذیرش ۲۰ نفر را دارد و برای این مرکز کلینیک آسیب نخاعی، آب درمانی، الکتروتراپی، فضای اداری، آشپزخانه صنعتی، انبارهای متعدد و خشکشویی پیش بینی شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نادری سرلیست «جام» در دوردوم انتخابات شد