تکمیل راه‌آهن اصفهان، شهرکرد به خوزستان از طریق اعتبارات تهاتر نفت


تکمیل راه‌آهن اصفهان، شهرکرد به خوزستان از طریق اعتبارات تهاتر نفت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌آهن اصفهان، شهرکرد به خوزستان از پروژه‌های دارای اولویت در استان است که برای تکمیل و تامین اعتبار این پروژه بحث تهاتر نفت دنبال می‌شود، این پروژه استان را متحول می‌کند.

غلامعلی حیدری ۱۴ بهمن‌ماه در دیدار با سردار مطهری- دبیر قرارگاه راهیان نور کشور و حجت‌الاسلام شفیعیان مسئول شبکه ملی ایثار و شهادت در استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید توانمندسازی راویان دفاع‌مقدس در دستور کار قرار بگیرد، اظهار کرد: باید واقعیت‌های دوران دفاع‌مقدس توسط راویان بیان شود، همچنین می‌توان از ظرفیت جوانان توانمند نیز استفاده و کادرسازی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی یک ظرفیت عظیم برای محرومیت‌زدایی هستند، در گروه‌های جهادی حتما از ظرفیت طلبه‌ها و پیشکسوتان دفاع‌مقدس برای کار فرهنگی استفاده شود، عموما مساجد در مناطق محروم فاقد روحانی هستند.

وی بیان کرد: در اردوهای راهیان نور واقعیت‌ها برای قشر جوان بیان شود تا خاطره خوبی در ذهن آنان باقی بمانند، افرادی که جنگ را لمس کردند و در میدان نبرد حضور داشتند، بهتر می‌توانند فضای آن دوران را ترسیم کنند، باید معنویت در این اردوها حفظ شود.

حیدری با تاکید بر اینکه باید مسئولان گروه‌های اردوهای راهیان نور باید جهادی و دلسوز باشند، تصریح کرد: باید تمامی جوانب در برگزاری اردوهای راهیان‌نور از جمله امنیت خودرو برای جلوگیری از حادثه در نظر گرفته شود تا مشکلی برای افراد شرکت‌کننده ایجاد نشود، حاج قاسم از نیروهای تربیت شده در دفاع‌مقدس بود، باید تلاش کنیم که نیروهای انقلابی همانند حاج قاسم تربیت کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دشمن با اعمال فشارهای اقتصادی درصدد است تا دستاوردهای جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد و با بحرانی نشان دادن کشور و فرو ریختن اعتماد بین مردم و مسئولان کشور را متشنج و مردم را عصبانی کند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، بیان کرد: دشمن می‌خواهد دفاع‌مقدس را زیر سوال ببرد، هیچ کاری بدون مشارکت مردم در کشور معنا پیدا نمی‌کند، در دوران دفاع مقدس با حضور مردم برای کمک به نیروهای مسلح ورق برگشت و شاهد موفقت‌های رزمندگان بودیم.

حیدری با بیان اینکه جهاد تبیین به گفته مقام معظم رهبری باید در اولویت همگان قرار بگیرد، توضیح داد: وظیفه مسئولان در این مسئله بسیار سنگین است، خدمت به مردم یک تکلیف است و کسی که در پست مدیریتی قرار دارد باید در شرایط فشارهای اقتصادی، کمبود بودجه و ... کار کند و پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات استان برنامه‌ریزی بلندمدت، میان مدت و کوتاه‌مدت صورت گرفته است، گفت: راه‌آهن اصفهان، شهرکرد به خوزستان از پروژه‌های دارای اولویت در استان است که برای تکمیل و تامین اعتبار این پروژه بحث تهاتر نفت دنبال می‌شود، این پروژه استان را متحول می‌کند.

وی یادآور شد: برای برون‌رفت از مشکلات از تمامی ظرفیت‌ها در بخش خصوصی، نهادهای حمایتی و بنیادها استفاده خواهیم کرد: جلسات متعددی با همراهی مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با وزرا، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و ... برگزار شده است، اما این برنامه‌ریزی‌ها نیازمند پیگیری توسط مدیران جهادی است.

حیدری تصریح کرد: هیچ بن‌بستی برای حل مشکلات در کشور و چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، برای حل مشکلات نیازمند کار جهادی هستیم، امروز اشتغال پایدار باید برای جلوگیری از مهاجرت در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه