خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی


خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا-تحلیل علل و زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نکوداشت یاد مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و ضرورت تسریع در جا به جایی مدیران ناهمسو با سیاست ها و برنامه های دولت عناوین مهمترین بخشهای خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستانهای خراسان رضوی بود.

امام جمعه گناباد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: امام راحل در برابر رژیم ستمشاهی به عنوان یک منکر بزرگ ایستادگی و بستر پیروزی انقلاب را با همراهی مردم فراهم کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود:قبل از انقلاب بخش عمده ای از ملت ایران در نقاط مختلف و از جمله روستاها با کمبودها و مشکلات بسیاری در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مواجه بودند و حتی از امکانات و آب آشامیدنی سالم بهره مند نبودند.

وی با تسلیت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید گفت: آن مرحوم به معنای واقعی یار و یاور امام خمینی (ره) و رهبری بودند و ضمن تالیف ۱۵۰ عنوان کتاب هزاران شاگرد تربیت کردند که همگی خدمتگزاران واقعی به اسلام و مسلمین هستند.

امام جمعه سبزوار نیز در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به تسریع در جا به جایی مدیران ناهمسو با سیاست ها و برنامه های دولت گفت: ملاک انتخاب مدیران روحیه جهادی و خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه افزود: روند انتخاب و انتصاب مدیران در بدنه میانی دولت تسریع شود چرا که این تعلل سبب می شود برخی مصوبات دولت در رده های پایین که هنوز با دولت هماهنگ نیستند به نتیجه نرسد.

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب از کیفیت برخی خودروهای داخلی ادامه داد: خودروهای ساخت داخل کم کیفیت و با قیمت بالا به مردم فروخته می شود که چنانچه زمینه رقابت در این عرصه ایجاد شود این موضوع به ارتقای کیفیت خودروها می انجامد.

امام جمعه تربت حیدریه هم در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:حضور مردم ایران در صحنه، بزرگ ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است و دشمن سعی می کند مردم را از انقلاب مایوس کند اما همیشه ناکم مانده است.

حجت الاسلام محدرضا عصمتی افزود: اسلام ناب محمدی بر پایه استکبارستیزی بزرگ ترین سرمایه ای است که امام راحل بر اساس آن نهضت اسلامی را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز به دست یکی از اراذل و اوباش حادثه ای بود که چند روز قبل رخ داد و از قوه قضائیه می خواهیم با این اراذل با جدیت برخورد کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی