جشنواره تولیدات غذایی خانگی در کانون باب الحوائج (ع) یزد برگزار شد


جشنواره تولیدات غذایی خانگی در کانون باب الحوائج (ع) یزد برگزار شد

جشنواره تولیدات غذایی خانگی همزمان با ایام الله دهه فجر در کانون باب الحوائج (ع) یزد برگزار شد.

رضیه باقری، مدیرکانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این ایام فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: در این راستا کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و اقتصاد مقاومتی و همچنین تولیدات خانگی مردم محل و منطقه کرد.

مدیرکانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) یزد بیان کرد: اجرای نشست های بصیرتی، جشن انقلاب، زنگ انقلاب، مسابقات نقاشی و کتابخوانی از جمله برنامه های دیگر ما در کانون بوده است که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

باقری گفت: با توجه به پیک مجدد کرونا بسیاری از برنامه های ما به صورت مجازی برگزار می شود ولی با این وجود سعی کرده ایم به صورت محدود نیز برنامه های خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با این ایام اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات غذای خانگی در کانون کردیم که بانوان با تولیدات غذایی خود در این مسابقات شرکت کردند که با نظر مخاطبین نفرات برتر انتخاب شدند و به آنها هدایایی اهدا شد.

این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع)، فرهنگسرای باب الحوائج (ع) و پایگاه مقاومت بسیج عمار مسجد باب الحوائج حسن آباد برگزار شد.

پایان پیام/449

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است