هیچ فاصله‌ای میان مدیران و کارگران شهرداری وجود ندارد


هیچ فاصله‌ای میان مدیران و کارگران شهرداری وجود ندارد

شهردار شهرکرد گفت: هیچ فاصله‌ای بین مدیران شهری و کارگران و پاکبانان شهرداری وجود ندارد و همه ما در راستای خدمت به شهر و شهروندان تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدتقی جاپلقی در جلسه با تعدادی از معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد اظهارداشت: همه ما در مجموعه مدیریت شهری برای خدمت به شهروندان در یک محیط سراسر نشاط و با گذشت و ایثار تلاش می‌کنیم و هیچ فاصله‌ای بین مدیران شهری و کارگران و پاکبانان شهرداری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بایستی به‌طور حرفه‌ای به موضوعات مختلف شهری بپردازیم و برای رفع مشکلات و نواقص نیز از دانش و مشورت دلسوزان، دانشگاهیان و نخبگان استفاده کنیم، افزود: نشست‌ها و جلسات به صورت دوره‌ای و مستمر برگزار و موارد مورد نیاز مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه مدیریت شهری تلاش مضاعف خود برای خدمت به مردم را به کارگیرد، خاطرنشان کرد: در هر شرایطی باید آماده انجام کار باشیم و با وجود مشکلات مالی نباید خدمت‌رسانی به شهروندان متوقف شود.

جاپلقی با بیان اینکه حقوق شهروندی ایجاب می‌کند که شهرداری در تمام امور شهری براساس استانداردهای لازم اقدامات مقتضی را به انجام رساند، بیان کرد: ارائه خدمات وظیفه شهرداری است اما انتظار داریم با توجه به اینکه در ایام پایانی سال هستیم شهروندان خادمان خود را در شهرداری یاری کنند تا بتوانیم با تمام توان به استقبال از نوروز برویم.

در پایان جلسه معاونین، نظرات و پیشنهادات خود جهت رفع مشکلات شهری را ارائه کردند

کد خبر 1600239

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات