جشنواره فیلم و عکس با موضوع انقلاب در ملایر برگزار می‌شود


جشنواره فیلم و عکس با موضوع انقلاب در ملایر برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری جشنواره فیلم و عکس با موضوع «فجر انقلاب» با 9 محور همزمان با چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «ابوذر عباسی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۱۲ تا ۳۰ بهمن در قالب نشر کلیپ و عکس و تولید محتوا در قالب کلیپ، عکس، موشن‌گرافی و نشر آنها در صفحه شخصی اینستاگرام خود و تگ کردن فرمانداری ملایر، آن را به دایرکت farmandarimalayer ارسال کنند.

وی نصب پرچم جمهوری اسلامی بر سر در منازل، دلنوشته دهه فجر و شهدای انقلاب، راهپیمایی سال‌های گذشته، کودکان با پرچم جمهوری اسلامی، نوای دلنشین الله اکبر در شب ۲۲ بهمن، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور خانوادگی و نمادهای راهپیمایی ۲۲ بهمن، شهدای انقلاب شهرستان ملایر، تزیین وسیله نقلیه با محوریت دهه فجر و دیگر موضوع‌های مرتبط را در قالب فیلم و عکس از جمله محورهای این جشنواره عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ادامه داد: متقاضیان تا ۳۰ بهمن مهلت دارند آثار خود را در قالب فیلم و عکس ارسال کنند که پس از داوری به پنج نفر برگزیده با موضوع‌های مطرح شده جوایز نقدی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام عباسی همچنین به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان اشاره و بیان کرد: امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده ابراهیم(ع) طجر سامن، امامزاده عبدالله(ع) مهرآباد و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر همزمان با ایام دهه فجر غبارروبی و عطرافشانی شدند و میزبان برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) ملایر اشاره کرد و گفت: این محفل نورانی با حضور اقشار مختلف مردم و تلاوت قاریان برجسته این شهرستان در شب ۲۱ بهمن‌ برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه سایر بقاع متبرکه این شهرستان آذین‌بندی شده و مراسم جشن دهه فجر در آنها در حال برگزاری است، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، شهدای انقلاب و شهدای شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی چهار بقعه متبرکه، همکاری با اداره ورزش و جوانان و سپاه ناحیه ملایر برای اجرای برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره یک‌هزار و ۱۰۰ شهید این شهرستان را از دیگر ویژه برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

حجت الاسلام عباسی افزود: همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به یاد تکبیرهای پیروزمندانه ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در بهمن ۱۳۵۷، نوای روحانی گلبانگ الله‌اکبر از مناره مساجد و امامزادگان شهرستان ملایر طنین‌انداز می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تاکید کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ ۶۳.۵ درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است و ۱۹۵ موقوفه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark