7 طرح راهداری در سلماس به بهره‌برداری رسید


7 طرح راهداری در سلماس به بهره‌برداری رسید

ارومیه-ایرنا- هفت طرح راهداری با 117 میلیارد ریال هزینه به مناسبت دهه مبارک فجر، امروز /یکشنبه/ در سلماس مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: بهسازی و آسفالت مسیر روستاهای ماته خرپه، کهریز، اسبشه، شناتال و گرماویچ در بخش کوهسار، اجرای روکش آسفالت مسیر خروجی تازه شهر تا گلوگاه شهید صیاد شیرازی و همچنین اجرای روکش آسفالت مسیر سلماس به تازه شهر در این آبین افتتاح شد.

بهنام اصغری هزینه اجرای این طرح ها را حدود ۱۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها، از اعتبارات استانی و شهرستانی استفاده شده است.

وی سهولت در عبور و مرور و بهسازی معابر روستایی را از اهداف اجرای این طرح‌ها عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان سلماس ۴۰۲ کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۳۳۶ کیلومتر راه روستایی خاکی دارد.

وی گفت: در سال جاری ۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در قالب طرح ابرار آسفالت شده و ۱۴۲ کیلومتر راه روستایی دیگر لکه گیری و بهینه سازی شده است.

شهرستان سلماس در شرق استان آذربایجان غربی ، با داشتن دو بخش مرکزی و کوهسار دارای ۱۸۳ روستا و حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها