لژیونر پرسپولیسی اشک مدافع محبوب کارلوس کی روش را درآورد !


لژیونر پرسپولیسی اشک مدافع محبوب کارلوس کی روش را درآورد !

مرتضی پورعلی گنجی پس از شرکت در اکران خصوصی فیلم بیرو مدعی شد با دیدن فیلم زندگی علیرضا بیرانوند تحت تاثیر قرار گرفته و در سینما چند بار گریه کرده است. نوشته لژیونر پرسپولیسی اشک مدافع محبوب کارلوس کی روش را درآورد !...

لژیونر پرسپولیسی اشک مدافع محبوب کارلوس کی روش را درآورد !

مرتضی پورعلی گنجی : فیلم زندگی علیرضا بیرانوند من را تحت تاثیر قرار داد ؛ در سینما چند بار گریه کردم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 | 21:23
لژیونر پرسپولیسی اشک مدافع محبوب کارلوس کی روش را درآورد !

مرتضی پورعلی گنجی پس از شرکت در اکران خصوصی فیلم بیرو مدعی شد با دیدن فیلم زندگی علیرضا بیرانوند تحت تاثیر قرار گرفته و در سینما چند بار گریه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی گنجی مدافع محبوب کارلوس کی روش در زمان حضورش در ایران پس از شرکت در اکران فیلم بیرو مدعی شد با دیدن فیلم زندگی علیرضا بیرانوند تحت تاثیر قرار گرفته و در سینما چند بار گریه کرده است.

شنبه شب در حالی اکران فیلم بیرو که مربوط به زندگی علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی کشورمان انجام شد که بیرانوند چند تن از دوستان نزدیک خود را برای دیدن فیلم دعوت کرده بود. یکی از این نفرات مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی و باشگاه شنزن چین بود. مرتضی و علیرضا رفاقتی نزدیک و دیرینه باهم دارند. آن‌ها از زمان تیم ملی جوانان با هم همبازی بودند و بعد در تیم نفت تهران و همچنین تیم ملی هم کنار هم بارها به میدان رفتند. در حاشیه اکران فیلم بیرو فرصتی دست داد تا با مرتضی در خصوص فیلم زندگی دوست صمیمی‌اش و همچنین وضعیت فعلی خودش و تیم ملی گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور شد در اکران فیلم بیرو حضور پیدا کردی؟

خب سال‌هاست که با علیرضا رفاقت دارم و او یکی از دوستان نزدیک من به حساب می‌آید. وقتی برای دیدن فیلمش از من دعوت کرد، با کمال میل قبول کردم و از اینکه فیلم را کنار دوستان و البته مردم عزیز تماشا کردم، لذت بردم.

فیلم چطور بود؟

به نظرم فیلم بسیار خوبی بود و لذت بردم. مثل خود علیرضا که انسان فوق العاده‌ای است، فیلمش هم بسیار خوب بود و جا دارد که به عوامل فیلم هم تبریک و خسته نباشید بگویم. من فکر می‌کنم فیلم بیرو بسیار تاثیرگذار بود و مردم با دیدن فیلم خیلی از واقعیت‌ها را در مورد ورزشکاران و به خصوص فوتبالیست‌ها می‌بینند. شاید باورتان نشود ولی من در چند صحنه از فیلم اشک ریختم و به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم.

به نظرت فیلم پرفروشی خواهد شد؟

از نظر من بله، چون این فیلم از آن دسته از کارهایی است که هرکسی آن را ببیند، به دوستان و آشنایان خود هم پیشنهاد می‌دهد. من که قطعا این کار را انجام می‌دهم و مطمئنم در اکران اصلی هم استقبال بسیار خوبی از این فیلم خواهد شد.

وضعیت مصدومیتت چطور است؟

خداراشکر خیلی بهترم و شرایط خوبی دارم. فکر می‌کنم از ۲ هفته آینده بتوانم به صورت کامل تمرین‌های ۱۰۰ درصدی را انجام دهم و رفته رفته خودم را به شرایط بازی برسانم.

چه زمانی به چین برمی‌گردی؟

خب در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا و محدودیت‌های سنگینی که وجود دارد، تمریناتم را در تهران انجام می‌دهم. بعد هم باید با مدیران شنزن صحبت کنم تا ببینم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

تیم ملی هم مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد. نظرت در این خصوص چیست؟

خب خداراشکر اتفاق بسیار فوق العاده ای برای تیم ملی و فوتبال ایران رخ داد و ما توانستیم خیلی راحت و زودتر از پایان بازی‌ها به جام جهانی صعود کنیم. جا دارد بار دیگر به عوامل فدراسیون، بچه‌های تیم ملی و کادرفنی خسته نباشید بگویم. اینکه این صعود باعث خوشحالی مردم شد، بسیار لذتبخش بود و ما از شادی مردم خوشحالیم.

به نظرت تیم ملی توانایی درخشش در جام جهانی و حتی صعود از مرحله گروهی را خواهد داشت؟

قطعا این توانایی بین بچه‌های تیم ملی و کادرفنی وجود دارد. باید سخت تلاش کنیم تا تیمی‌بسازیم که در جام جهانی بتواند درخشان ظاهر شود و دل مردم را شاد کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی