خداحافظی با بایرن مونیخ؛ با نهایت عصبانیت!


خداحافظی با بایرن مونیخ؛ با نهایت عصبانیت!

نیکلاس سوله، مدافع آلمانی بایرن مونیخ با نارضایتی از رفتار مدیران این باشگاه از بایرن جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل باشگاه بایرن مونیخ رسما خبر از به بن بست رسیدن مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیکلاس سوله و جدایی قطعی این بازیکن در پایان فصل داد. این مدافع 26 ساله که در سال 2017 و از هوفنهایم راهی بایرن مونیخ شده بود، بعد از شش سال و در فصل تابستان این باشگاه را البته با دلخوری ترک خواهد کرد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران بایرن مونیخ در جریان آخرین مذاکرات خود برای حفظ این بازیکن به نیکلاس سوله دستمزد ثابت زیر 10 میلیون یورو در سال را پیشنهاد داده بودند که نه تنها رقم مورد نظر این مدافع تنومند نبود، بلکه حتی از آنچه این باشگاه برای جذب آندریاس کریستنسن پیشنهاد داده نیز کمتر بود که این برخورد به شدت باعث ناامیدی سوله شد.

خداحافظی با بایرن مونیخ؛ با نهایت عصبانیت!

قرارداد این مدافع دانمارکی با باشگاه چلسی در پایان فصل به اتمام می رسد و بایرن مونیخ به دنبال جذب رایگان کریستنسن است. علاوه بر این مدیران باشگاه خیلی سریع برای تمدید قرارداد با نیکلاس سوله اقدام نکرده و پروسه ارائه پیشنهاد زمان بر بود.

همچنین هرگز پیشنهادی رسمی ارائه نشد و مدیران بایرن تنها به صورت کلامی به نیکلاس سوله و مدیر برنامه ای او در مورد تمدید قرارداد اطلاع دادند. در نهایت مجموع این عوامل باعث شد این مدافع آلمانی در مورد آینده خود به قطعیت رسیده و تحت هر شرایطی در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا شود


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...