حضور 1000 نفری بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در جشنواره سرود «فجر»


حضور 1000 نفری بچه های مسجد در کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در جشنواره سرود «فجر»

گواهیان از برگزاری جشنواره سرود ‌«فجر» در کانون فرهنگی و هنری ‌«دوستان آسمانی» جهرم با حضور یک هزار نفر از بچه های مسجد خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری پنجمین جشنواره سرود «فجر» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و اظهار کرد: این برنامه از روز سه شنبه 19 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ادامه پیدا می کند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به شرکت 21 گروه سرود در این جشنواره افزود: تمام شرکت کنندگان در این جشنواره را بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار نفر از بچه های مسجد در این جشنواره به اجرای برنامه می پردازند عنوان کرد: مضامین سرودها انقلابی، مذهبی، جهاد و شهادت، مقاومت و ... است.

گواهیان از اجرای گروه سرود بزرگسالان پایگاه تحت عنوان گروه سرود «امام حسن (ع)» در جشنواره سرود امسال خبر داد و اضافه کرد: ترکیب اعضای این گروه سرود از کسبه و صنف های مختلف شغلی همچون کارمندان آموزش و پرورش، ادارات و دانشگاه های جهرم، پزشک، نظامی و ... است.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این رویداد فرهنگی تأکید کرد: اجرای این جشنواره با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال