حاشیه‌های سوپر کارت فوتبال ایران


پارسینه: بازی پرسپولیس و فولاد در سوپرجام فوتبال کشور بیش از ۱۲ کارت زرد و قرمز به بازیکنان و چندین کارت به کادر فنی دو تیم داشت.

حاشیه‌های "سوپر کارت" فوتبال ایران

در جریان دیدار پرسپولیس برابر فولاد در سوپرجام فوتبال ایران، بعد از گلی که کولیبالی برای فولاد در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند، کولیبالی به سمت مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد رفت و با او خوشحالی کرد.

برخی لیدرهای فولاد نسبت به حضور چند هوادار پرسپولیس در جایگاه فولادی‌ها اعتراض داشتند که در ادامه با دخالت پلیس آن هواداران از جایگاه فولادی‌ها خارج شدند.

بعد از گلی که کمال کامیابی‌نیا به ثمر رساند و کمک داور گل را آفساید اعلام کرد، گل‌محمدی با حرکات دست به داور می‌گفت که گل در شرایط آفساید به ثمر نرسیده است.

در دقیقه ۷۰ زمانی که پرسپولیسی‌ها قصد تعویض چهار بازیکن را داشتند، حمید مطهری نسبت به موضوعی به داور اعتراض کرد که در ابتدا داور به او کارت زرد داد اما با ادامه اعتراض‌ها داور مطهری را اخراج کرد. سید جلال حسینی هم که تازه تعویض شده بود، به شدت به داور اعتراض کرد.

مطهری بعد از اخراج از کنار زمین به جایگاه ویژه آمد و آنجا نظاره‌گر بازی شد. او هم‌چنین از روی سکوها نسبت به صحبت‌های لیدرهای فولاد اعتراض داشت.

یک دقیقه بعد از این صحنه، فولادی‌ها روی صحنه‌ای درون محوطه جریمه پرسپولیس اعتراض داشتند که در ادامه داور با کارت قرمز مستقیم مهدی هاشمی‌نسب‌ را اخراج کرد و در ادامه به حسین کعبی هم کارت زرد نشان داد.

روی صحنه اعتراض فولادی‌ها داور به سرپرست فولاد می‌گفت که نیمکت این تیم را آرام کند.

اعتراضات به داور در اواخر بازی آنقدر زیاد شد که روی یک صحنه نکونام به صحنه‌ای اعتراض کرد و در ادامه کمک داور به داور اطلاع داد و داور هم به سرمربی فولاد کارت زرد نشان داد. در این لحظه نکونام با فریاد به کمک داور می‌گفت: «بگو چه گفته‌ام؟».

در دقیقه ۸۲ فریادهای لیدهای فولاد طوری بود که پلیس به آن‌ها تذکر داد.

در دقیقه ۸۷، یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت احسان مرادیان وقت تلف می‌کند و به همین خاطر به داور اعتراض کرد.

در دقیقه ۸۹ بعد از مصدومیت یکی از بازیکنان فولاد، نکونام قصد داشت بازیکنی را با بازیکن مصدوم تعویض کند اما داور اجازه نداد و خواست بازی جریان داشته باشد. همین امر موجب اعتراض شدید نکونام شد.

بعد از سوت پایان بازی لیدرهای پرسپولیس با شعار "پرسپولیس با غیرت" بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

هم‌چنین بازیکنان و کادر فنی فولاد در وسط میدان به شادی پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج