شیائومی 12 اولترا از نظر امکانات و قیمت، یک پرچمدار فوق‌العاده است


شیائومی 12 اولترا از نظر امکانات و قیمت، یک پرچمدار فوق‌العاده است

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) به زودی گوشی شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra معرفی می‌شود. این یک پرچمدار گران قیمت با امکاناتی درخور رقابت با گلکسی اس 22 اولترا است. با توجه به آمار فروش جهانی مربوط به سال گذشته بازار موبایل، شیائومی موفق شده به سومین گوشی‌ساز برتر جهان تبدیل شود. این کمپانی اکنون تصمیم گرفته سهم... نوشته شیائومی 12...

به زودی گوشی شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra معرفی می‌شود. این یک پرچمدار گران قیمت با امکاناتی درخور رقابت با گلکسی اس ۲۲ اولترا است.

با توجه به آمار فروش جهانی مربوط به سال گذشته بازار موبایل، شیائومی موفق شده به سومین گوشی‌ساز برتر جهان تبدیل شود. این کمپانی اکنون تصمیم گرفته سهم خودش را در بازار گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار نیز افزایش دهد. تعدادی از گوشی‌های پرچمدار و گوشی‌های سری Mix به این هدف کمک کرده‌اند؛ به خصوص گوشی شیائومی 12 اولترا که به معنای واقعی یک پرچمدار فوق‌العاده برای امسال است.

شیائومی 12 اولترا ؛ سوپر پرچمدار سال ۲۰۲۲

شیائومی ۱۲ اولترا، سوپر پرچمدار سال ۲۰۲۲ کمپانی شیائومی است که در بهار پیش رو وارد بازار خواهد شد. اما آخرین اخباری که از چین برخاسته حاکی از آن است که پرچمدار جدید شیائومی در نیمه دوم سال جاری رونمایی خواهد شد و بی‌شک به جز بازار چین، وارد دیگر بازارهای جهانی نیز می‌شود.

از میان امکانات و ویژگی‌های متمایزکننده این پرچمدار می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ساخت شرکت TSMC اشاره کرد. این نسخه سفارشی که احتمالا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس نام بگیرد، از عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتری در مقایسه با نسخه اصلی خود برخوردار خواهد بود.

اما تمرکز اصلی پرچمدار جدید شیائومی روی دوربینش است و یک ماژول پریسکوپی را ارائه می‌کند که می‌تواند زوم ۵ برابری اپتیکال را در اختیار کاربر بگذارد. بدیهی است چنین پرچمداری نمی‌تواند قیمت کمی داشته باشد. به همین خاطر انتظار داریم قیمت آن در بازار چین ۹۴۰ دلار و در بازارهای جهانی تا ۱۰۰۰ دلار باشد.

منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند