ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر


ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در دهه فجر برای کودکان و نوجوانان اعلام شد.

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگویی عنوان کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت ایام‌الله دهه فجر هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در زیر بالکن غربی شبستان امام خمینی (ره) ویژه برنامه «روزهای به یاد ماندنی» را ویژه کودکان برگزار می‌کند.

وی افزود: در قالب ویژه برنامه «روزهای به یاد ماندنی» برای کودکان قصه‌های انقلاب بازگو و برنامه اهدای پرچم و نمایش فیلم‌ها و انیمیشن‌های انقلابی برای بچه‌ها دنبال می‌شود.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه (س) گفت: از دیگر برنامه‌های واحد کودک و نوجوان حرم مطهر در ایام‌الله دهه فجر برگزاری ویژه‌برنامه یک فنجان نوجوانی هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در شبستان علامه مجلسی حرم مطهر واقع در ضلع شمالی شبستان امام خمینی (ره) است که در قالب این ویژه‌برنامه به سؤالات و شبهات نوجوانان درباره انقلاب پاسخ داده می‌شود و درباره مباحثی پیرامون انقلاب گفت‌وگو می‌شود.

وی افزود: همچنین ویژه‌برنامه «جشن انقلاب» در روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ در شبستان ۴ مسجد اعظم ویژه نوجوانان فاطمی برگزار می‌شود که با سخنرانی، اجرای سرود، دکلمه خوانی و مداحی انقلابی همراه خواهد بود.

جعفری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های واحد کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه (س) اجرای مسابقه کتاب‌خوانی «ایران ۱۴۴۰» است که در سه بخش عمومی، نوجوان و کودک با اهدای جوایز ارزنده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی fatemi.amfm.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید