فیلم کوتاه آتشی بر سرنوشت امید در البرز تدوین و آماده نمایش شد


فیلم کوتاه  آتشی بر سرنوشت امید  در البرز تدوین و آماده نمایش شد

کرج - ایرنا - فیلم کوتاه 20 دقیقه ای آتشی بر سرنوشت امید به کارگردانی حمید اکبری ساخته شد و بزودی در سینماهای استان البرز به نمایش در می آید.

حمید اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به رونمایی از نخستین پوستر رسمی این فیلم افزود: داستان این فیلم روایت خانواده ای است که پدرشان درگیر اعتیاد است و شرایط را برای تنها فرزند خود دگرگون می کند.

وی اضافه کرد: این فیلم در زمستان جاری ساخته شد و حالا آماده اکران و رقابت در جشنواره های داخلی و خارجی پیش رو است .

اکبری که تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد اظهار داشت: پوستر این فیلم توسط ایمان ابراهیمی بر مبنای عکسهایی از بازیگران اصلی فیلم طراحی شده است .
وی ادامه داد: فاطیما درستکار ، ساسان کنشلو ، امید نعمتی ، آرمین سپهریان ، فیروزه جمشیدی ، نوید پالیزگر ، امیر حسین غلام نژاد ، معصومه صفری ، آوا کوچکی ، عرفان اخلاصی ، شادی تاج آبادی ، زهرا وافقی ، نازنین زهرا ادیبی ، مهدیه خیاط و پرهام مستطاب اسلامی بازیگران و عوامل اصلی فیلم آتشی بر سرنوشت امید را تشکیل می دهند.

اکبری با بیان اینکه آموزشگاه سینمایی یغموری مجری این فیلم کوتاه است افزود: فیلم آتشی بر سرنوشت امید از سی ام بهمن ماه تا چهارم اسفند در سینماهای استان که به زودی اطلاع رسانی می شود به نمایش درخواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...