سریک گنبد به 4 تیم برتر لیگ دسته یک والیبال بانوان صعود کرد


سریک گنبد به 4 تیم برتر لیگ دسته یک والیبال بانوان صعود کرد

گنبدکاووس- ایرنا - تیم سریک گنبدکاووس در دومین روز از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور موفق شد تیم خیام بتن نیشابور را با نتیجه سه بر 2 شکست دهد و به یازدهمین برد متوالی خود در این مسابقات دست یابد.

به گزارش ایرنا، مسابقات گروه دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول بانوان جام سردار دل‌ها از ۱۹ بهمن با حضور چهار تیم سریک گنبدکاووس، خیام بتن نیشابور، فدک قم، موحم فریدونکنار به میزبانی اردکان یزد در حال برگزاری است.

تیم سریک گنبدکاووس در دومین بازی خود در این مرحله در مقابل تیم خیام بتن نیشابور به میدان آمد و توانست با نتیجه سه بر ۲ این تیم را شکست دهد و به جمع چهار تیم مرحله نهایی راه یابد.

نتایج دست اول و دوم با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۳ به نفع تیم خیام بتن نیشابور پایان یافت اما تیم گنبدی با برد دست‌های سوم، چهارم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۷ بر ۱۵ برنده میدان شد.

تیم سریک فردا در بازی بعدی خود مقابل تیم فدک قم به میدان خواهد رفت و در صورت برد این تیم با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه در جمع چهار تیم مرحله نهایی جای خواهد گرفت.

سحر عفیفه سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبدکاووس روز چهارشنبه در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا سطح بازی‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با حفظ همین روحیه به طور قطع می‌توانیم با اقتدار حریفان را شکست داده و جواز حضور در لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان کشور را به‌دست آوریم.

پس از برگزاری مراحل مقدماتی و یک‌ هشتم‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی دسته یک کشور (جام سردار دل‌ها)، هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و طبق قرعه‌کشی در ۲ گروه چهار تیمی قرار گرفتند.

این رقابت‌ها به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی به صورت دوره‌ای و متمرکز در شهر اردکان یزد پیگیری می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان کشور را کسب می‌کنند.

در گروه اول تیم‌های چادرملوی اردکان (میزبان ) با ستارگان درخشان تربت‌ حیدریه، الماس جم بوشهر و علی‌بابا اصفهان و در گروه دوم تیم بدون باخت سریک گنبد با تیم‌های فدک قم، موحم فریدونکنار و خیام بتن نیشابور هم‌گروه هستند.

طبق اعلام اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، هم اکنون پنج هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۰ هیات ورزشی این شهرستان با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت فعالیت دارند.​


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ منتظر دست خیر دیگران نباش