دعوت اعضای کانون های مساجد مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


دعوت اعضای کانون های مساجد مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

اعضای کانون مساجد مازندران با تاکید بر حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید عهد و پیمان با امام و رهبری و شهداست و باید حضور با شور و شعور و تحقق حماسه سیاسی را به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ مریم نظری / دهه فجر دهه تجدید عهد و پیمان و میثاق دوباره به امامین انقلاب و شهداست و این روزها همه جا صحبت از ایران است و ما هم به این ایرانی بودن و اقتدار خود می بالیم.

ایران ای که نامت امروز از خاک گذر کرده و مرزها را در نوردیده است؛ به تو و به ایرانی بودن مان افتخار می کنیم و بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن نامت را که بر منازه تاریخ ماندگار شده است را می ستاییم.

تندیست را بر افق های روشن می سازیم تا الگو و نمونه ای از مجاهدت های ملتی سرافراز برای همه ملت های مظلوم جهان باشد.

دعوت اعضای کانون های مساجد مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

آری 22 بهمن سرود بلند و رسای ملتی است که رشید و مصمم پای ارمان های خود ایستادند و خاطره ای شگرف بر ذهن تاریخ خلق کردند و اینک در آستانه روز تاریخی و یوم الله 22 بهمن اقشار و گروههای مختلف مردمی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن با اعلام آمادگی برای حضور در این راهپیمایی بزرگ، گروههای مختلف مردمی را به این حضور تشویق می کنند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی مردم از نظام و ایستادگی تا آخر است

«مرتضی زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در آستانه 22 بهمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که یکی از مهمترین اتفاقات و رویدادها در کشور ماست و باید با حضور حداکثری در این راهپیمایی عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم.

مدیر مسئول کانون جواد الائمه حسینیه امام جعفر صادق(ع) سوادکوه شمالی افزود: حضور گسترده مردم در جشن مردمی 22 بهمن، وظیفه شرعی و دینی است که اقتدار ایران اسلامی و پشتیبانی مردم از این نظام را در برابر دشمنان به نمایش می گذارد و اعلام خواهیم کرد که ما تا اخر ایستاده ایم.

دعوت اعضای کانون های مساجد مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول سال با حضور حماسی در برنامه های مختلف توانسته است با برنامه ریزی شایسته تمام فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در سطح مساجد را به درستی انجام دهد و اکنون هم در آستانه راهپیمایی 22 بهمن با دعوت از گروههای مختلف مردمی تلاش داریم تا اوج قدرت مردم سالاری دینی با اطاعت از رهبری را به نمایش بگذاریم.

القای ناامیدی ترفند دشمنان برای بدبینی به نظام است

حجت الاسلام «حسین صادقی فر» امروزه با حضور جوانان انقلابی و پر شور در کانون های مساجد شاهد توسعه و بسط و گسترش دستاوردهای مختلف انقلاب در بین مردم هستیم و باید این فعالیت های ارزشی را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم و در این ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیش از همیشه مردم را تشویق به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن کنیم.

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار شبستان افزود: کانون های مساجد به عنوان یکی از مجموعه های فعال در مساجد می توانند در حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ایفای نقش کنند و لازم است کانون ها مردم را به حضور پرشور و آگاهانه در این جشن مردمی تشویق و دعوت کنند.

دعوت اعضای کانون های مساجد مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با توطئه های مختلف و با القا ناامیدی، مردم را نسبت به این نظام و دستاوردهای انقلاب بدبین کنند و بنابراین لازم است همه ما هوشیار بوده و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، مهر باطلی بر توطئه های دشمنان بزنیم.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن با آگاه سازی و بصیرت افزایی

«محمد امامی رودی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به فعال شدن کانون های فرهنگی هنری در مساجد و حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، شاهدد افراد مختلف از گروههای سنی متفاوت با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی در کانون های مساجد هستیم و در این برهه حساس از تاریخ باید با آگاهی رسانی در راستای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن مردم را به این امر مهم ترغیب کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل افزود: کانون های مساجد باید با آگاه سازی مردم نسبت به توطئه های دشمنان و بصیرت افزایی، آنها را به حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ماه تشویق کنند.

دعوت اعضای کانون های مساجد مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

وی یادآور شد: امیدواریم در روز جمعه 22 بهمن ماه باردیگر مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت می کنند که پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و سختی های ریز و درشت و مشکلات اقتصادی و اجتماعی آنها را از ادامه مسیر انقلاب باز نخواهد داشت.

به گزارش شبستان، با توجه به شرایط حاکم کرونایی در مازندران و با دستور شورای تبلیغات اسلامی مازندران، راهپیمایی 22 بهمن در این استان به ضصورت خودرویی برگزار می شود تا مردم بار دیگر با حضور حماسی ناب ترین جلوه اخلاص و خلوص و بندگی خود را به نمایش بگذارند.

پایان پیام/175

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه(س) در کانون «الزهرا(س)» برگزار می شود