پیشنهاد شورای شهر مشهد برای ثبت روز ولادت امام جواد(ع) به عنوان روز پسر


پیشنهاد شورای شهر مشهد برای ثبت روز ولادت امام جواد(ع) به عنوان روز پسر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از پیشنهاد ثبت روز ولادت حضرت جواد الائمه(ع) به عنوان روز پسر توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در این‌باره اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که به نام روز پدر، مادر، پزشک و... نام‌گذاری شده اما در تقویم روزی به نام پسر نداریم.

وی افزود: پیشنهاد ثبت روز ملی پسر به مناسبت میلاد حضرت جواد الائمه(ع) از جانب کانون فرهنگی، هنری و پایگاه بسیج جوادالائمه(ع) مطرح شده که از مجموعه‌های فعال در شهر امام رضا(ع) است. بر این اساس این افتخار نصیب شورای شهر مشهد شده که انتخاب روز پسر را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس منصوریان بیان کرد: انتخاب ولادت حضرت جواد الائمه(ع) به عنوان روز پسر به صورت علمی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته و موافقت کارشناسان، شخصیت‌های برجسته سیاسی و مذهبی استان و کشور و مردم را نیز اخذ کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: به منظور ثبت رسمی این روز در تقویم بایستی در ادامه کار نامه‌نگاری با رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی صورت پذیرد و سایر مراحل تصویب و ثبت در تقویم طی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟