توقف رئال مادرید در خانه ویارئال


در ادامه دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، امشب (شنبه) تیم‌های ویارئال و رئال مادرید در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها برای پر...

در ادامه دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، امشب (شنبه) تیم‌های ویارئال و رئال مادرید در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها برای پر کردن جای خالی مهاجم فرانسوی خود کریم بنزما، بعد از مدت‌ها گرت بیل را در ترکیب اصلی و در نوک خط حمله قرار داد اما نه او نه لوکا یوویچ که به عنوان یار تعویضی جایش را گرفت نتوانستند گره از کار کهکشانی‌ها باز کنند.

با این نتیجه رئال مادرید 54 امتیازی شد و فاصله خود را با سویای رده دومی به 4 امتیاز افزایش داد. ویارئال نیز با یک امتیاز این بازی با 36 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

رئال مادرید سه‌شنبه هفته جاری در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری‌سن‌ژرمن فرانسه خواهد بود.

امشب دو بازی دیگر در هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت 21 به وقت تهران، رایو وایکانو میزبان اوساسونا است و در بازی دوم از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید از ختافه پذیرایی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل