حامیان ایتام البرز تجلیل شدند


حامیان ایتام البرز تجلیل شدند

کرج - ایرنا - حامیان ایتام استان البرز در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) و روز پدر روز دوشنبه در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون بیش از ۳۹ هزار نیکوکار حمایت از یک هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین را در البرز بر عهده‌ دارند.
رضا لشینی افزود: در راستای ترویج، فرهنگ علوی، ترویج، تبلیغ فضایل و طرح سیره عملی امیر المومنین (ع) در دستگیری از نیازمندان جامعه، اجرای طرح اکرام ایتام باهدف دعوت از مردم برای بر عهده گرفتن سرپرستی ایتام مورد توجه قرار گرفته است.
وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان ایتام میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلا انجام نمی‌شود.

لشینی بیان داشت: نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام، محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...