تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!


تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!

تبریک روز ولنتاین زوج ترکیه ای کادیر دوئلو و نسلیهان آتاگول و ابرو شاهین و جدی عثمان

زوج کادیر دوئلو و نسلیهان آتاگول با اشتراک این عکس و ایموجی قلب و زوج ابرو شاهین و جدی عثمان با اشتراک این عکس با متن تا بی نهایت روز ولنتاین را تبریک گفتند.

تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!

نسلیهان آتاگول (به ترکی استانبولی: Neslihan Atagül) (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر جوان اهل ترکیه است. او با بازی در فیلم سینمایی عشق اول (۲۰۰۶) به شهرت رسید. او اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی برگ‌ریزان (۱۰–۲۰۰۶) در نقش دنیز و بعداً در فیلم برزخ (۲۰۱۱) بازی کرد. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی پدر عزیزم (۲۰۱۱) ظاهر شد. آتاگول برای بازی در فیلم‌های فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و عشق سیاه (۲۰۱۵–۲۰۱۷) مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت. او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب افتخارات زیادی شد

تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!

عبدالکادیر دوغلو متولد ۱۹ آوریل سال ۱۹۸۲ در شهر مرسین- ترکیه است. او در زمان تولد، پنج بزرگتر از خود نیز داشت، بنابراین دوران کودکی او مطمئنا کسل کننده و آرام نبوده است. خانواده او از وضعیت مالی چندان خوبی برخوردار نبودند و به گزارش پرشین وی والدینش باید به سختی کار می کردند تا از عهده مخارجشان بربیایند و بنابراین مجبور بودند فرزندان خود را نیز به سخت کوشی بیشتر تشویق کنند. او در طول دوره‌های متوسطه و دبیرستان در بسیاری از نقاط به عنوان یک آشپز و اپراتور کار می‌کرد. بعدا او شروع به دریافت پیشنهادات بازیگری کرد. او به عنوان یک بازیگر برجسته در اسرار کوچک، در دختر سخن‌چین بازی کرد. او در چند سری موفق بازی کرد.کادیر دوغولو در سال ۲۰۰۰ برای کار به استانبول و پیش برادرش کمال آمد. طبق گفته ی کادیر او مدتی بعد از آمدن به استانبول پشیمان شده و وسیله های خود را جمع کرده تا به شهرش بازگردد اما پس از فکر کردن با خود گفته اگر برگردم شغل مناسبی پیدا نخواهم کرد و بدین ترتیب در استانبول ماندگار شده است. کادیر تا سال ۲۰۰۶ به کار گارسونی در رستوران ها و بارها مشغول بوده است.

تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!

ابرو شاهین (به ترکی استانبولی: Ebru Şahin، زاده ۱۸ می ۱۹۹۴ استانبول) بازیگر اهل ترکیه است

تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!

جدی عثمان (زاده ۸ آوریل ۱۹۹۵) یک بسکتبالیست حرفه ای ترکیه ای است در تیم کلیولند کاوالیرز از انجمن ملی بسکتبال (NBA) است. او در پست مهاجم ریزتک بازی می‌کنوی در حال حاضر با ابرو شاهین در رابطه عاشقانه سر می برد.عثمان در جمهوری مقدونیه از یک پدر ترک قومی و یک مادر بوسنیایی (از نووی پازار، صربستان) به دنیا آمد. او یک برادر بزرگتر، بنام جانر دارد که او هم بسکتبالیست است. او در سال ۲۰۰۱ بازی با بسکتبال را با تیم‌های جوانان KK Bosna آغاز کرد. در سال ۲۰۰۷، وی پس از عملکرد برجسته خود در KK Bosna به تیم‌های جوانی Anadolu Efes نقل مکان کرد. با توجه به پیشینه پدرانه ترکیه ای، طبق قوانین حق بازگشت ترکیه، شهروند ترکیه شد. وی از آن زمان نیز نماینده تیم ملی بسکتبال ترکیه است.

تبریک روز ولنتاین دو زوج معروف ترکیه ای!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا