برای پیک بارش‌های امروز آماده‌ایم


برای پیک بارش‌های امروز آماده‌ایم

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از آماده‌باش کامل استان برای پیک بارش‌های امروز( اول اسفند)خبر داد و گفت: فعلا مشکل جدی از نظر بروز سیلاب در سطح استان نداشتیم.

امیر ظهرابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش‌های شدیدی که از روز گذشته در سطح استان آغاز شده، افزود: همانطور که هواشناسی نیز هشدار نارنجی صادر کرده بود بارش‌های قابل توجهی از روز گذشته در سطح استان داشتیم.

وی با بیان اینکه عمده بارش مربوط به نواحی شرقی استان بوده، افزود: بیشترین بارش 24 ساعت گذشته به میزان 20 میلی‌متر از کنگاور ثبت شده و در شهر کرمانشاه نیز 13 میلی‌متر بارش داشتیم.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، با وجود بارش‌های قابل توجهی که داشتیم، خوشبختانه فعلا موردی از سیلاب در سطح استان گزارش نشده است.

ظهرابی از آبگرفتگی معابر در برخی نقاط شهر کرمانشاه یاد کرد که البته ناشی از وضعیت مدیریت آب‌های سطحی است و افزود: وضعیت آبگرفتگی نسبت به گذشته بهتر شده، اما هنوز مواردی داریم که فعلا منجر به پس زدگی و یا ورود آب به منازل نشده است.

وی از تداوم بارش‌ها طی امروز هم خبر داد و عنوان کرد: تمام فرمانداران خصوصا در شهرستان‌های شرقی و جنوبی که بارش بیشتری برای آنها پیش‌بینی شده در آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از آماده‌باش راهداری در محورهای استان هم یاد و تاکید کرد: روز گذشته در دو نقطه "مله ماس" و "بیدسرخ" بارش برف داشتیم که بلافاصله اکیپ های راهداری برف روبی انجام دادند و اکنون مشکلی هم در محورهای اصلی و فرعی استان نداریم.

ظهرابی همراهی خود مردم را هم ضروری دانست و از آنها خواست از سفرهای غیرضروری و خصوصا نزدیک شدن به رودخانه‌ها به دلیل احتمال سیلابی شیدن مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟