ناکامی لژیونر پرسپولیسی در کمک به تیم اروپایی !


ناکامی لژیونر پرسپولیسی در کمک به تیم اروپایی !

تیم فوتبال ماریتیمو در هفته بیست و سوم هفته لیگ برتر پرتغال در حالی که علی علیپور را 90 دقیقه در ترکیب داشت، با نتیجه 1 بر 0 از فامالیسائو شکست خورد. نوشته ناکامی لژیونر پرسپولیسی در کمک به تیم اروپایی !...

ناکامی لژیونر پرسپولیسی در کمک به تیم اروپایی !

ماریتیمو 0 - 1 فامالیسائو ؛ شکست غیر منتظره یاران علی علیپور با اخراجی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 | 22:42
ناکامی لژیونر پرسپولیسی در کمک به تیم اروپایی !

تیم فوتبال ماریتیمو در هفته بیست و سوم هفته لیگ برتر پرتغال در حالی که علی علیپور را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، با نتیجه ۱ بر ۰ از فامالیسائو شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریتیمو علی‌رغم بهره‌مندی از علی علیپور مهاجم ایرانی خود مقابل فامالیسائو شکست خورد.

در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی‌که مثل سه دیدار گذشته‌اش علی علیپور را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم دوس باریروس مقابل تیم رده شانزدهمی فامالیسائو قرار گرفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان شکست نخورده و یک مساوی و یک برد داشتند، در مسابقه امشب به دنبال برتری و صعود به رده ششم جدول لیگ برتر پرتغال بودند، ما برابر حریف قعرنشین خود تن به شکست دادند.

تیم فوتبال ماریتیمو در دیدار امشب که نتوانست یک پنالتی در دقیقه ۱+۴۵ تبدیل به گل کند و سه دقیقه پس از آن یک اخراجی داد، در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل فامالیسائو شکست خورد تا ۲۸ امتیازی و در رتبه هشتم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو که ۲۲ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده و ۶ گل به ثمر رسانده، برخلاف بازی هفته قبل که دو گل برابر آروکا به ثمر رسانده بود، امشب در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل فامالیسائو نتوانست این کار را انجام بدهد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟