344 زائر اولی خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند


344 زائر اولی خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند

عسکری گفت: از ابتدای امسال 344 زائر اولی محروم خراسان جنوبی جهت زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

«علی اصغر عسکری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: از ابتدای امسال به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، در دو قالب زائر محروم و زائر اولی و زوجین جوان؛ تعدادی از هم استانی‌ها برای زیارت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس شده اند.

مسئول کانون زیارت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال 300 زائر محروم و زائر اولی برای زیارت امام رضا(ع) عازم مشهد شده اند، گفت: همچنین 22 زوج جوان یعنی 44 نفر هم برای زیارت مرقد مطهر امام رئوف،‌ به مشهد مقدس مشرف شده اند.

وی گفت: هزینه اتوبوس و بیمه این زائرین از طریق خیرین پرداخت شده است و هزینه غذا و اسکان هم به همت آستان قدس انجام شده است؛ زائر محروم برای این زیارت معنوی هیچ هزینه ای پرداخت نکرده است و تنها زوجین جوان مبلغ 100 تومان هزینه حمل و نقل پرداخت کرده اند.

وی بیان کرد: بازدید از اماکن مذهبی و گردشگری، برگزاری کلاس های آموزشی ازدواج از برنامه های آستان قدس برای زائرین بوده است.

مسئول کانون زیارت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اعزام زائرین جدید ابلاغ نشده است.

عسکری یادآور شد: 300 زائر محروم در اسفندماه سال گذشته به مشهد الرضا(ع) اعزام شدند که در مجموع 500 نفر برای زیارت شمس الشموس از خراسان جنوبی اعزام شده اند.

وی گفت: شهرستان های نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان از جمله شهرستان های هدف اعزام به مشهد در طرح زائر محروم هستند و افراد از طریق رابطین شهرستانی و مساجد شناسایی و بعد از تحقیقات و بررسی های لازم، افراد مستحق منتخب می شوند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران