سامانه اعلام بار مجازی هوشمند در میبد راه‌اندازی می‌شود


سامانه اعلام بار مجازی هوشمند در میبد راه‌اندازی می‌شود

یزد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از راه اندازی سامانه اعلام بار مجازی هوشمند در میبد خبر داد و گفت : شفاف‌سازی، جلوگیری از فسادهای احتمالی و تسهیل در حمل‌ونقل از فواید این سیستم است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری میبد، محمد رستگاری با اعلام این خبر افزود: راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی تکلیفی است که از طریق کارگروه نظارت حقوق عامه به دفتر راهداری سپرده‌شده و امیدواریم بتوانیم با حمایت فرماندار شهرستان فرایند مجازی کردن تخصیص و توزیع بار بین راننده و شرکت‌ها را برای اولین بار در استان و میبد هوشمند کنیم.

سرپرست فرمانداری میبد هم گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های این سامانه در سطح ملی از سوی وزارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فراهم است و به‌صورت آزمایشی از دهم اسفند این سامانه در میبد به‌ عنوان اولین شهرستان استان راه‌اندازی خواهد شد.

سید جمال سجادی پور اظهار داشت: ظرف مدت ۱۰روز نواقصی که در سامانه ممکن است به وجود بیاید رفع می شود و در ۲۰ اسفندماه این سامانه مجازی از طریق اعلام باری که شرکت‌ها دارند به‌ صورت رسمی در میبد آغاز به کار می‌کند.

سرپرست فرمانداری میبد با بیان اینکه بهره‌برداران این سامانه رانندگان و شرکت‌های تولیدی هستند تصریح کرد: از مزایای این سامانه شفاف‌سازی و جلوگیری از رانت‌ها است و شرکت‌ها هم می‌توانند به‌راحتی بار را اعلام و راننده را تأمین کنند تا حمل نقل بتواند در این فضای مجازی به‌صورت شفاف رصد و پایش شود و نتیجه خوبی را داشته باشد.

سجادی پور خاطرنشان کرد: در شهرستان میبد هرماه ۳۰ هزار بارنامه صادر می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند