کلید حل بسیاری از مشکلات، انقلابی ماندن و بصیرت افزایی است


کلید حل بسیاری از مشکلات، انقلابی ماندن و بصیرت افزایی است

شهردار بروجرد گفت: کلید حل بسیاری از مشکلات، انقلابی ماندن و بصیرت افزایی است.

یحیی عیدی بیرانوند در دیدار با مجمع وارثین شهدا، نداشتن بصیرت را عامل اصلی بروز مشکلات دانست و اظهار کرد: اگر انقلابی ماندن و بصیرت افزایی در بین مردم و مسئولان با جدیت دنبال شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و اجرای آن دستاوردهای بزرگی به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تشریح عملکرد شهرداری، نبود مسئولان و مدیران دلسوز را عامل عقب‌افتادگی و عدم توسعه شهر عنوان کرد و افزود: وجود بدهی‌های سنوات گذشته بر دوش شهرداری سنگینی می‌کند و باعث می‌شود تحرک شهرداری در زمینه‌های توسعه و آبادانی کم شود.

شهردار بروجرد ادامه داد: با عنایت به اینکه توسعه و آبادانی شهر و رضایت‌مندی شهروندان نیازمند سرمایه است، متأسفانه وجود ۱۲۰ میلیارد بدهی، طلبکاران متعدد و پرداخت اقساط وام‌هایی سنگین که از سنوات گذشته برای شهرداری به ارث رسیده است عملاً حرکت قطار پیشرفت و توسعه شهر را کند کرده است.

عیدی بیرانوند خواستار ارتباط بیشتر جامعه ایثارگران با مدیران شهرداری شد و خاطرنشان کرد: دست یاری به سمت همه ایثارگران، نخبگان و متخصصان شهر دراز می‌کنیم و از همه این عزیزان دعوت می‌کنیم با نظرات و پیشنهادات خود در رفع نواقص، توسعه و آبادانی، شهرداری را یاری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا