افشای مشکل اصلی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم توسط پیشکسوت سرخ ها


افشای مشکل اصلی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم توسط پیشکسوت سرخ ها

جواد منافی پیشکسوت سرخها معتقد است که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهد و در ساختار دفاعی مشکلات عمده‌ای دارد. نوشته افشای مشکل اصلی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم توسط پیشکسوت سرخ ها...

افشای مشکل اصلی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم توسط پیشکسوت سرخ ها

جواد منافی : پرسپولیس موقعیت‌های زیادی به حریفان می دهد ؛ در ساختار دفاعی مشکلات عمده‌ای داریم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 | 2:00
افشای مشکل اصلی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم توسط پیشکسوت سرخ ها

جواد منافی پیشکسوت سرخها معتقد است که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهد و در ساختار دفاعی مشکلات عمده‌ای دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت که شرایط جدول لیگ برتر به نحوی است که نباید امتیاز از دست بدهیم.

جواد منافی درباره تساوی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:

از قبل مشخص بود بازی سنگینی پیش رو داریم. گل گهر با وجود اینکه ۷ امتیاز از دست داده با کادرفنی و نفرات خیلی خوبی که در اختیار دارد و با جذب نفرات جدید در نیم فصل در حد یک مدعی ظاهر شده است.

وی ادامه داد:

آن‌ها احتیاج زیادی به امتیاز داشتند و برای همین کار به میدان آمده بودند پرسپولیس هم برای عقب نماندن از صدر جدول نباید امتیاز از دست می‌داد و بازی جان‌دار و درگیرانه‌ای در میان میدان شاهد بودیم. پرسپولیس زود به گل رسید، اما نتوانست از آن محافظت کند؛ هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و تساوی عادلانه بود.

*اشتباهات فردی زیادی در دیدار‌های اخیر پرسپولیس شاهد بوده‌ایم

منافی تصریح کرد:

پرسپولیس در بازی‌های اخیر موقعیت‌های زیادی به حریفان خود می‌دهد و نسبت به سال‌های قبل در ساختار دفاعی مشکلات عمده‌ای دارد. زوج خط دفاع پرسپولیس مدام در حال تغییر کردن است و این تغییرات زیاد باعث ناهماهنگی آن‌ها با یکدیگر و درواز‌ه‌بان شده است و اشتباهات فردی زیادی در این دیدار‌ها شاهد بوده‌ایم. ضمناً هر بازی فشار زیادی به دروازه و خط دفاع پرسپولیس وارد می‌شود.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس تهران درباره کمتر شدن دوندگی بازیکنان نسبت به قبل گفت:

در بازی با نساجی با وجود ۱۰ نفره بودن حریف، موقعیت‌های زیادی به آن‌ها دادیم. در برابر گل‌گهر هم فاصله خطوط پرسپولیس بسیار زیاد بود و بازیکنان خیلی دیر به عقب بر می‌گشتند. دوندگی بازیکنان کمتر شده، موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهیم و این بسیار نگران کننده است. بازیکنان باید در دفاع بهتر کار کنند و بدانند از کجای زمین باید دفاع را آغاز کنند. پیش از این در خط هافبک احمد نوراللهی را داشتیم که بسیار شاداب و دونده بود و بازیکنان فعلی باید دونده‌تر ظاهر شوند.

*لک امسال گل‌های بدی خورده

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد پرانتقاد حامد لک در برابر گل‌گهر عنوان کرد:

لک بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده، اما امسال گل‌های بدی هم دریافت کرده است. خروج او از دروازه هوشمندانه نبود و یا باید به طور کامل بیرون می‌آمد و یا اصلاً این کار را انجام نمی‌داد. از شرایط دروازه‌بان دوم پرسپولیس اطلاعی نداریم و باید داود فنایی و کادرفنی در این رابطه اظهار نظر کند. پرسپولیس شرایط بسیار خاصی دارد و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید در حد و اندازه تیم ملی باشند و اینطور نیست که برای جا افتادن یک بازیکن در ترکیب ۶ ماه به او زمان داده شود. بازی خیلی حساسی در پیش رو داریم و نباید امتیاز آن را از دست دهیم.

جواد منافی در خصوص تقابل پرسپولیس با مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت:

مس رفسنجان تیمی قابل احترام، منسجم و دارای ساختار دفاعی و هجومی بسیار خوب است. پرسپولیس باید با حواس جمع و با برنامه وارد زمین شود و نباید در این دیدار گل دریافت کنیم. باید نسبت به بازی قبل باهوش‌تر و هماهنگ‌تر عمل کرده و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

شرایط جدول به نحوی است که نباید امتیاز از دست بدهیم، سپاهان اندکی از استقلال و پرسپولیس دورتر شده، اما تیمی قابل احترام با بازیکنان بسیار خوب است و نباید بگوییم کار آن‌ها در کورس قهرمانی به پایان رسیده و احتمال بازگشت آن‌ها به کورس وجود دارد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی