برگزاری اختتامیه مسابقه بین المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات


برگزاری اختتامیه مسابقه بین المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی محمدی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی فرازخوانی قرآن کریم مشکات صبح یکشنبه 8 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در سالن کنفرانس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات افزود: مسابقه فرازخوانی قرآن در سطح بین‌المللی و به صورت مجازی و با انتخاب فراز اول سوره مبارکه قیامت با صدای استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد ویژه آقایان و بدون محدودیت سنی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقه باهدف ایجاد فضای رقابت سالم بین جوانان قرآنی جهان اسلام، شناخت ظرفیت‌های موجود در کشورهای اسلامی، تعامل با نیروهای قرآنی و فعال در دیگر کشورها و شناساندن ظرفیت قرآنی ایران به دیگر کشورها از سیزدهم دی‌ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه ترویج فعالیت‌های دینی در موسسه مشکات با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با مصحف شریف، همچنین نشر و بسط فضای معنوی عطرآگین قرآن در جامعه همواره مورد اهتمام هیئت امنای موسسه بوده است.

گفتنی است، طه عبدالوهاب از کشور مصر داور صوت و لحن، رضوان درویش از کشور سوریه - داور صوت و لحن، حسین کرمی از کشور ایران - داور صوت و لحن، محمدحسین سعیدیان از کشور ایران- داور صوت و لحن، محمدحسین سبزعلی از کشور ایران- داور صوت و لحن، کریم منصوری از ایران داور صوت و لحن، دکتر عبدالناصر حرک از کشور مصر داور تجوید، احمد ابوالقاسمی از ایران - داور تجوید، عباس امام جمعه از کشور ایران- داور تجوید، مهدی قره شیخلو از ایران داور تجوید داوران این دوره از مسابقات قرآن بودند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا اصلی بی‌ثباتی در منطقه مشخص شد