نظارت‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام پایانی سال تشدید شد


نظارت‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام پایانی سال تشدید شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه به صورت مستمر و روزانه بر فعالیت مراکز و کارگاه‌های شیرینی و آجیل، نان برنجی، رستوران‌ها و سایر مراکز هدف نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: بازرسی به صورت هدفمند و تاکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در دستور کار این تیم ها قرار دارد و این بازرسان از تمام مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طی روزهای اخیر بیش از ۳۷۵ بازدید از مراکز هدف انجام شده و بیش از ۳۵ اخطار بهداشتی صادر و ۱۰ مورد از کارگاه‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به شیوع ویروس اُمیکرون در استان، این تیم‌ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است امسال باتوجه به شیوع اُمیکرون با همراهی مردم به گونه ای ویژه عمل کرده تا بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کرده و از تشدید وضعیت بیماری کرونا در استان جلوگیری کنیم.

شکیبا عنوان کرد: درخواست ما از مردم این است که با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در مراکز تجمعی، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزان‌شان، خادمان بهداشت را در مسیر برقراری سلامت مردم عزیز استان همراهی کنند.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و مجموعه دانشگاه در صورت اعلام هرگونه شکایت از سوی مردم، پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کرمانشاه میزبان رویداد رقابتی استارت آپی«اینوتکس پیچ» است