دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟


اصفهان یکی از شهرهای مهم در نزد گردشگران داخلی و خارجی است. تعجبی هم ندارد که فرودگاه شهید بهشتی این شهر در لیست شلوغ ترین فرودگاه های کشور قرار گرفته باشد. حتی هواپیماهای بسیاری از... نوشته دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟...

اصفهان یکی از شهرهای مهم در نزد گردشگران داخلی و خارجی است. تعجبی هم ندارد که فرودگاه شهید بهشتی این شهر در لیست شلوغ ترین فرودگاه های کشور قرار گرفته باشد. حتی هواپیماهای بسیاری از ایرلاین ها خارجی هم در این فرودگاه نشست و برخاست می‌کنند. بنابراین باید گفت که مسافران زیادی در هنگام رزرو هتل اصفهان https://jainjas.com/isfahan تمایل دارند هتلشان کمترین فاصله را با فرودگاه داشته باشد تا در سریع‌ترین زمان خود را به پروازشان برسانند. از آنجایی که فرودگاه شهید بهشتی در خارج از شهر و منطقه ای به نام صفه قرار گرفته؛ شاید پیدا کردن هتل نزدیک به آن چندان راحت نباشد. ما این کار را برای شما آسان کرده ایم. با جااینجاس همراه شوید.

هتل ماهان اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۲۸ دقیقه

همانطور که گفتیم فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در منطقه کویری صفه قرار گرفته است. از این رو نباید انتظار داشته باشید که نزدیک ترین هتل به آن ۵-۴ دقیقه با آن فاصله داشته باشد. هتل ماهان یکی از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی است. این هتل سه ستاره که ۱۰ سالی از عمر آن می‌گذرد، در خیابان بزرگمهر شهر قرار دارد. از فاصله نزدیک به فرودگاه که بگذریم، این هتل ۶ طبقه، ۴۸ اتاق دو، سه و چهار تخته با امکانات لازم دارد و پارکینگ هم در آن تعبیه شده است. شاید بتوان گفت فاصله‌ اندک با نمایشگاه بین المللی اصفهان، این هتل را به اقامتگاهی ایده آل برای سفرهای کاری مبدل ساخته است.

هتل سنتی اصفهان
دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۲۸ دقیقه

شاید بد نباشد در هتلی اقامت کنید که علاوه بر نزدیکی به فرودگاه، شما را به حال و هوای گذشته ببرد. اقامت در یک هتل سنتی مانند هتل سنتی اصفهان این امکان را به شما می‌دهد که از امکانات مدرن در کنار معماری عصر صفوی بهره مند شوید. این هتل سه ستاره با اتاق‌ های یک تا هفت تخته خود هم برای اقامت های انفرادی مناسب است و هم اقامت های خانوادگی. وجود امکاناتی مثل تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و چایخانه سنتی به اضافه فاصله اندک با مراکز خرید باعث شده تا بسیاری از مسافران، رزرو این هتل با قیمت مناسب را در برنامه سفر خود به اصفهان قرار دهند. شاید جالب باشد بدانید که هتل سنتی در لیست بهترین هتل های سنتی ایران خودنمایی می‌کند.

هتل کاوه اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۲۹ دقیقه

با رزرو هتل کاوه اصفهان می توانید با یک تیر چند نشان بزنید: هم به فرودگاه اصفهان نزدیک باشید، هم در کمتر از ۵ دقیقه به ترمینال کاوه برسید و هم از یک اقامت اقتصادی و ارزان بهره مند شوید. البته این هتل ۲ ستاره از مزیت نزدیکی به پارک جنگلی ناژوان هم برخوردار است. اگر تمام اینها شما را به انتخاب هتل کاوه مجاب می‌کنند؛ باید بدانید که اتاق‌های آن بین یک تا ۶ تخته هستند و از امکاناتی مثل اینترنت، یخچال، صبحانه و حتی روم سرویس هم برخوردار هستند. شما همچنین می‌توانید از سالن صبحانه خوری، پارکینگ رایگان و تاکسی سرویس هتل برای رفت و آمد استفاده کنید.

هتل طلوع خورشید اصفهان

دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۰ دقیقه

ماندن در یک اقامتگاه سنتی که فاصله چندانی هم با فرودگاه نداشته باشد، می‌تواند یک تجربه جالب باشد. اقامتگاه سنتی طلوع خورشید که در خیابان ابن سینا قرار گرفته و سه ستاره است؛ اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت‌ های ویژه دارد. یک فضای سنتی با حال و هوای دلنشین و معماری خارق العاده که برای گردشگران خارجی هم جذابیت دوچندان دارد، با امکانات به روز میزبان مهمانان است. امکاناتی که از آن جمله می‌توان به رستوران، چایخانه سنتی، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل سنتی عتیق اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۱ دقیقه

به نظر می‌رسد هتل‌ های سنتی اصفهان در نزدیکی به فرودگاه از سایر هتل‌ های شهر پیشی گرفته ‌اند. هتل عتیق نیز یکی دیگر از هتل‌ های قدیمی و سه ستاره اصفهان است که از مزیت نزدیکی به جاذبه ‌های تاریخی شهر هم برخوردار است. اتاق‌ های هتل که شامل یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته معمولی، اتاق خاطره قاجار و سوئیت قاجار چهارنفره می‌شوند؛ حال و هوایی کاملا سنتی دارند. البته امکانات کاملا به روز هستند و شما امکان استفاده از اینترنت، صندوق امانات، چای ساز، پارکینگ و سالن صبحانه خوری را خواهید داشت.

هتل زنده رود اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۲ دقیقه

یکی دیگر از هتل‌ های اصفهان که نیم ساعتی با فرودگاه شهید بهشتی فاصله دارد، هتل زنده رود است. این هتل سه ستاره در خیابان هشت بهشت غربی قرار گرفته و این، دسترسی هتل تا جاذبه ‌‌های تاریخی را هم آسان می‌کند. اتاق‌ های یک تخته، دوتخته معمولی و VIP و سوئیت‌ های یکخوابه دوتخته و یکخوابه چهارتخته؛ امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت راحت را دارند. ضمن اینکه دسترسی به کافی شاپ، پارکینگ و تاکسی سرویس هم برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل سنتی ابن سینا اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۳ دقیقه

هتل سنتی ابن سینا در خیابانی به همین نام قرار گرفته، معماری سنتی و امکانات مدرنی دارد و یکی از محبوب‌ ترین هتل‌ های اصفهان است. البته نزدیکی به فرودگاه، تنها یکی از مزیت ‌های هتل است. دیگر جاذبه‌ های تاریخی شهر هم چندان از شما دور نخواهند بود. مهم‌ تر از همه اما اتاق‌ های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و ۶ تخته هتل هستند که همه امکانات از تلویزیون تا صبحانه و اینترنت را در خود دارند. در هتل ابن سینا همچنین رستورانی سنتی با نمایی دیدنی، چایخانه، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس و پارکینگ انتظار شما را می‌کشند.

اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۳ دقیقه

اقامتگاه سنتی ایروانی هم از حیث فاصله نزدیک به فرودگاه زبانزد است و هم از بعد معماری و فضای اصیل خود. ایروانی هم در خیابان ابن سینا قرار گرفته و نام اتاق‌ های آن نیز حکایت از این فضای اصیل دارند: حوضخانه، تابستان نشین، پنج دری، کنج و کرسی. البته همه چیز در این هتل در سنت خلاصه نمی‌شود. امکانات، مدرن است؛ مانند سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، مینی بار، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش. اگر ماشین همراهتان نیست، می‌توانید برای رفت و آمد روی تاکسی سرویس هتل هم حساب باز کنید.

هتل ستاره اصفهان

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۵ دقیقه

هتل ستاره اصفهان از دیگر هتل ‌هایی است که کمتر از ۴۰ دقیقه با فرودگاه شهر فاصله دارد. هتل ستاره در میدان نقش جهان قرار گرفته و این یعنی به راحتی به میدان و جاذبه‌ های تاریخی دیگر مثل سی و سه پل و چهلستون دسترسی خواهید داشت. البته مزیت هتل تنها موقعیت مکانی خوب آن نیست. اتاق ‌های یک، دو، سه و چهار تخته و سوئیت رویال امکانات خوبی دارند؛ از تلویزیون و یخچال تا مینی بار و اینترنت. خدمات کاملی هم برای پذیرایی در اختیار مهمانان قرار گرفته؛ مانند رستوران و سفره خانه، کافی شاپ و پارکینگ.

هتل سپاهان اصفهان

دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟دسترس پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی: ۳۶ دقیقه

لیست ” دسترس­ پذیرترین هتل ها به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کدامند؟ را با یک هتل سه ستاره به پایان می­بریم: هتل سپاهان اصفهان. سپاهان در خیابان استانداری قرار گرفته و با اتاق‌ های دو، سه، چهار و پنج تخته خود میزبان مسافران است. البته با اقامت در هتل از مزیت نزدیکی به سی و سه پل، کاخ هشت بهشت و چهلستون هم برخوردار خواهید شد. این هتل علاوه بر ترانسفر فرودگاهی، خدمات پذیرایی چون رستوران، کافه تریا و پارکینگ هم در اختیار مهمانان قرار می­دهد.

رزرو هتل ‌های اصفهان در جااینجاس

اصفهان یک شهر تاریخی است و هتل‌ های آن نیز از معماری سنتی و تاریخی آن الهام گرفته اند. اما اصفهان فقط هتل ‌هایی با تم سنتی ندارد. در بیش از ۴۰ اقامتگاه این شهر، شما می‌توانید هم هتل‌ های معمولی ببینید و هم هتل آپارتمان. اگر برای رزرو به صفحه هتل‌ های اصفهان در جااینجاس آمده اید، اولویت ‌های خود را مبنای انتخاب تان قرار دهید. قیمت، موقعیت مکانی یا ستاره هتل؟ کدام یک برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند؟ فیلترهای سمت راست صفحه به شما برای مدیریت اولویت‌ هایتان کمک می‌کنند. فراموش نکنید تا همه چیز را در مورد هتل ‌ها بخوانید؛ از قوانین گرفته تا امکانات، فاصله تا جاذبه‌های دیدنی و جزئیات قیمت به راحتی در رزرو هتل جااینجاس https://jainjas.com قابل دسترسی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دانستنی‌های سفر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی