عرضه وسایل آذین بندی نیمه شعبان میان مساجد به همت کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم


عرضه وسایل آذین بندی نیمه شعبان میان مساجد به همت کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم با عرضه وسایل آذین بندی به تکایا و مساجد در هر چه بهتر برگزار شدن جشن های نیمه شعبان تاکید دارد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام میلاد امام زمان (عج)، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم بر آن شدند تا اعیاد باشکوه شعبان سال های دور را احیا کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون با عرضه وسایل آذین بندی به تکایا و مساجد در هر چه بهتر برگزار شدن جشن های نیمه شعبان تاکید دارد، افزود: برای این منظور پرچم های مخصوص اعیاد به همراه تجهیزات لازم (پایه دیوارکوب و لوله پلاستیکی) در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود.

وی ادامه داد: نصب پایه دیوار کوب، در مناسبت های مختلف عزاداری اهل بیت (ع) و جشن ها کاربرد همیشگی دارد.

حضوری عنوان کرد: هر کس در محیط فعالیت خود (مسجد، امامزاده، پایگاه و هر محیط فرهنگی) یا در محل سکونت خود (خانه و همسایه ها) می تواند وسایل آذین بندی را سفارش گرفته، تهیه و نصب کند.

وی خاطرنشان کرد: ضمناً هیچ سود و منفعتی از انجام این سفارشات به ما تعلق نمی گیرد و صرفا برای برپایی هر چه بهتر اعیاد شعبانیه است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان به نحوه تحویل وسایل آذین بندی اشاره کرد و گفت: زمان و مکان تحویل پرچم ها هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در فروشگاه کانون «الزهرا (س)» است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه