کدام یک از انیمیشن های مورد انتظار پخش شده اند؟


زمانی که نام انیمیشن و یا کارتون به میان می آید همه بینندگان و سایر افراد به این فکر می افتند که این نوع محتواهای ساخته شده برای سنین پایین و یا کودکان می باشد. اما به این شکل نیست درواقع می توان با اختلاف زیاد محتواهای انیمیشنی را جز...

کدام یک از انیمیشن های مورد انتظار پخش شده اند؟

زمانی که نام انیمیشن و یا کارتون به میان می آید همه بینندگان و سایر افراد به این فکر می افتند که این نوع محتواهای ساخته شده برای سنین پایین و یا کودکان می باشد. اما به این شکل نیست درواقع می توان با اختلاف زیاد محتواهای انیمیشنی را جز بهترین های تلقی کرد چرا که داستانی خالص و زیبا دارند. بر همین اساس با پیشرفت صنعت فیلمسازی دانلود انیمیشن برای همه سنین جز محبوب ترین جملات در فضای مجازی شده است.

بعد از گذشت سال ها و زمانی که علاقه ها به این سبک از محتوای تصویری نشان داده شد کمپانی ها و شرکت های ساخت فیلم داستان هایی را خلق کردند که برای یک دهه و حتی بیشتر سری انیمیشن های جذاب را در اختیار کاربران قرار دادند.

و خب نتیجه بالا رفتن آمار تماشای انیمیشن در سطح جهانی بود. به گونه ای که اگر یکی از این انیمیشن های مورد انتظار به انتشار می رسید برای مدت های زیادی در فضای مجازی بحث و گفت و گوی داستان جدید ساخته شده توسط کمپانی های فیلمسازی بود.

حتی در برخی از موارد امتیاز و رنک جهانی انیمیشن ها با فیلم های برتر سال رقابت میکرد و گاهی میزان تماشای آن فیلم های خوب را به دلیل انتشار و اکران مشترک پایین می آورد. در سال 2021 و اوایل سال 2022 چندین محتوای جدید به انتشار رسید که ادامه سری انیمیشن های قدیمی بوده که همه بینندگان برای یک دهه و بیشتر قسمت های قبل را مشاهده کرده بودند.

بهتر است چند انیمیشن مورد انتشار تازه به انتشار رسیده را معرفی کنیم تا اگر اطلاعی از انتشار آن ها ندارید، مطلع شده و در اسرع وقت دانلود کنید.

3 انیمیشن مورد انتظار منتشر شده برای تماشا

همانطور که بیان شد با بالا رفتن سطح انتظارهای بینندگان از داستان های انیمیشنی تولید این موضوعات به ندرت افزایش یافت و رفته رفته در سال به بیش از 500 الی 100 محتوای انیمیشنی در هر کمپانی اشاره کرد. این آمار بخصوص در کمپانی های هالیوودی بیشتر است. به همین جهت دانلود انیمیشن خوب کمی سخت شده ، 3 انیمیشن مورد انتظار عبارت اند از :

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 6 The Ice Age Adventures of Buck Wild

این انیمیشن که محصول سال 2022 است قسمت 6 سری کارتون های عصر یخبندان بوده که بسیار مورد انتظار است و برای سال ها خاطرات زیادی را برای سنین جوان جامعه تازه کرد. این قسمت از انیمیشن عصر یخبندان بسیار متفاوت است چرا که ما به عنوان یک بیننده آنچنان شاهد حضور قوی سید و مندی نخواهیم بود. اینبار داستان به قسمت سوم بازمیگردد. در این صورت قرار است بازهم ماجراجویی های باک را شاهد باشیم. داستان از این قرار است که :

ماجراهای عصر یخبندان باک وایلد، فرار برادران پوسوم کراش و ادی را ادامه می دهد که برای یافتن مکانی برای خود تصمیم گرفتند. آنها به همراه راسوی یک چشم، باک وایلد، با دایناسورهایی که در دنیای گمشده ساکن هستند، روبرو می شوند…

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 1 تا 6 از رسانه کاران مووی سریعترین راه و کم حجم ترین خواهد بود.

کدام یک از انیمیشن های مورد انتظار پخش شده اند؟

دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge

افسانه های مورتال کمبت برای بیش از 2دهه مورد علاقه گیمرها و بینندگان بوده است. مبارزاتی مرگباز و تن به تن با اهریمنان و شیاطین دنیاهای دیگر توسط چندین مبارز انسان و ضعیف که قرار است ظلم و ناعدالتی را از بین ببرند. رهبر گروه مثبت افسانه های مورتال کمبت رایدر خدای رعد بوده و افرادی را برای مقابله با شر دور خود جمع کرده است. اما این قسمت از سری انیمیشن های مورتال کمبت قرار است شاهد انتقام بزرگترین مبارز این داستان ها یعنی اسکوربین شرور باشیم.

داستان از این قرار است که :

هانزو هاساشی خانواده خود را در جریان حمله یک قبیله رقیب لین کوئی از دست می دهد. به او این فرصت داده می شود تا در یک تورنمنت بین بعدی برای نجات عزیزانش شرکت کند در حالی که مبارزان دیگر سعی می کنند قلمرو زمین را از نابودی نجات دهند.

کدام یک از انیمیشن های مورد انتظار پخش شده اند؟

دانلود انیمیشن تام و جری Tom and Jerry: Cowboy Up

بازهم داستان های تام و جری قرار است برای بار دیگر لبخند را برای بینندگان به ارمغان بیاورد. سری جدید تام و جری که محصول سال 2022 است بصورت یک سینمایی 80 دقیقه ای به انتشار رسیده و حاوی داستانی اتحاد ما بین تام و جری برای ازی بین بردن برخی موضوعات است.

داستان از این قرار است که :

فیلم این دو نفر را در غرب وحشی پیدا می کند، جایی که آنها به نجات یک مزرعه از دست یک شرور کمک می کنند. رقبا با هم متحد می شوند تا به یک دختر گاوچران و برادرش کمک کنند تا خانه خود را از دست یک زمین خوار حریص نجات دهند…

کاران مووی مرجع دانلود انیمیشن های خارجی جدید

کاران مووی رسانه بزرگ دانلود فیلم و سریال خارجی جدید است که در سریعترین زمان موضوعات جدید را با کیفیتی عالی و حجمی مناسب در سایت قرار می دهد تا شما کاربران بتوانید در دانلود محتواهای مورد نظرتان مشکلی نداشته باشید. همچنین رسانه کاران مووی جدیدترین انیمیشن ها را با دوبله اختصاصی و شنیدنی در اختیار شما قرار می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری