معرفی انیمیشن های سال 2020!


معرفی انیمیشن های سال 2020!

در طول سال های گذشته انیمیشن طرفداران زیادی پیدا کرده است و با این که بیشتر این انیمیشن ها برای کودکان ساخته می شوند، اما بزرگسالان نیز از تماشای آن ها لذت می برند.

اگر برای اوقات فراغت کودک درون‌ خود یا فرزندتان به دنبال دانلود انیمیشن های برتر جهان هستید، حتما این مطلب را تا پایان بخوانید. امروز می‌ خواهیم وارد دنیا رنگارنگ انیمیشن ها شویم و شما را با ۵ انیمیشن برتر دنیا آشنا کنیم تا انتخاب راحت‌ تری داشته باشید.

معرفی انیمیشن های سال 2020!

روی ماه (انگلیسی: Over the Moon) یک فیلم پویانمایی موزیکال ماجراجویی و کمدی-درام ۲۰۲۰ به کارگردانی گلن کین از فیلمنامه ای توسط آدری ولز است. این فیلم برای اولین بار در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۰ در جشنواره فیلم مونتکلر به نمایش درآمد و پس از آن نتفلیکس و سینماهای انتخابی در ۲۳ اکتبر اکران شد. فیلم با انتقادات مثبتی از طرف منتقدان از انیمیشن روبرو شد، گرچه داستان به دلیل مشتق بودن مورد انتقاد قرار گرفت.

معرفی انیمیشن های سال 2020!

به پیش (به انگلیسی: Onward) یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در ژانر فانتزی و ماجراجویی به نویسندگی و کارگردانی دن اسکنلون و بیست و دومین فیلم بلند پیکسار است. به پیش توسط پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز آن را در ۶ مارس سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. علی‌رغم تحسین منتقدان به پیش عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و جزو معدود آثار پیکسار است که شکست در گیشه را تجربه کرده‌است که دلیل آن هم هم‌زمانی اکران فیلم با شیوع ویروس کرونا در جهان و عواقب آن از جمله تعطیلی سینماها در بسیاری از کشورها از جمله چین، اصلی‌ترین دلیل شکست فیلم در گیشه است.بعد از تعطیلی رسمی سینماها و برای جلوگیری از ضرر بیش‌تر، والت دیزنی تنها دو هفته بعد از اکران فیلم، نسخه دیجیتالی آن را روانه بازار کرد. این فیلم داستان دو برادر الف به نام‌های ایان و بارلی را در حومه جهانی فانتزی دنبال می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این جهان وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. تام هالند و کریس پرت از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

این انیمیشن بر اساس زندگی واقعی دن اسکنلون، ساخته شده‌است؛ رابطه ایان و بارلی، شخصیت‌های اصلی فیلم از رابطه دن اسکنلون و برادرش زمانی که کوچک بودند و پدرشان فوت کرده‌بود، الهام گرفته شده‌است. اسکنلون پس از شنیدن یک نوار صوتی از پدرش، تصمیم گرفت داستانی را با الهام از زندگی واقعی خود بنویسد.

به پیش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، جایزه بفتا و جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی و نامزد جایزه گرمی شد.

معرفی انیمیشن های سال 2020!

تور جهانی ترول‌ها (انگلیسی: Trolls World Tour) یک انیمیشن کمدی موزیکال ۲۰۲۰ ساخت دریم‌ورکس است، که در دنباله ترول‌ها ساخت ۲۰۱۶ می‌آید. کارگران این فیلم والت دورن است و از صدای بازیگرانی چون جاستین تیمبرلیک، جیمز کوردن، آنا کندریک، جیمز کوردن و ریچل بلوم در آن استفاده شده‌است.این فیلم در۱۷ آوریل ۲۰۲۰ اکران شد.

معرفی انیمیشن های سال 2020!

ویلابی‌ها (انگلیسی:The Willoughbys) یک انیمیشن ژانر ماجراجویی ساخت کشور کانادا است که توسط کریس پرن و کوری اونس کارگردانی شده. این انیمیشن از نمره IMDb نسبتاً خوبی برخوردار است(6.4)این فیلم برای اولین بار در ژانویه سال ۲۰۲۰ در کانادا اکران شد.

انیمیشن ویلابی‌ها داستان یک خانواده شش نفره را تعریف می‌کند که پدر و مادر خیلی بدی دارند که به آنها بی محلی می‌کنند. فرزندان آنها به ترتیب یک پسر به اسم تیم(ویل فورت) یک دختر به اسم جین(آلسیا کارا) و دو پسر دوقلو که اسم هر دوی آنها بارنابی است(سین کولن) بچه‌ها تصمیم می‌گیرند تا پدر و مادرشان را به یک سفر بفرستند که دیگر نتوانند از آنجا برگردند. بعد از رفتن پدر و مادر یک پرستار(مایا رودولف) وارد خانه می‌شود. او بعد از اینکه می‌فهمد آن‌ها چه پدر و مادر بدی داشتند سعی می‌کند به آنها کمک کند. اما ناگهان تیم مراقبت از بچه یتیمها سر می‌رسد و بچه‌ها را به یتیم خانه می‌برند. بچه برای اینکه از یتیم خانه در بیایند می‌روند تا پدر و مادرشان برگردانند؛ ولی پدر و مادرشان دوباره به آنها بی محلی می‌کنند و آنها در همان جای خطرناک تنها می‌گذارند. بعد آن پرستار به همراه یک مرد دیگر سرپرست آنها می‌شوند و آنها با هم یک خانواده جدید را تشکیل می‌دهند.

معرفی انیمیشن های سال 2020!

اسکوب (انگلیسی: Scoob) یک فیلم در ژانر ماجراجویی، کمدی، و پویانمایی‌شده است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به زک افران، آماندا سایفرد، جینا رادریگز، ویل فورته، و فرانک ولکر اشاره کرد.

این فیلم در ابتدا قرار بود در ۱۵ مه ۲۰۲۰ اکران شود ولی به دلیل دنیاگیری ۲۰–۲۰۱۹ کروناویروس، این فیلم قرار شد به صورت آنلاین عرضه شود بدون اکران سینمااسکوب در ۱۵ مه ۲۰۲۰ اکران شود. این انمیشن ۴۰ میلیون دلار بیشر از تور جهانی ترول‌ها

اسکوبی و گروهش با چالش بر انگیزترین معمای عمر خود مواجه می‌شوند. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه او و بهترین دوستش، شگی، با هم آشنا شده و به محبوب‌ترین کارآگاهان جهان تبدیل می‌شوند و بعد از آن شگی و اسکوبی توسط ابرقهرمانان کل زندیشون دزدیده می‌شود و می‌فهمند که اسکوبی یه سگ خاص است و یک کلید خیلی با ارزش است و…

معرفی انیمیشن های سال 2020!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...