توجه به تولید دانش‌بنیان راهکاری مهم درتحقق رونق اقتصادی است


توجه به تولید دانش‌بنیان راهکاری مهم درتحقق رونق اقتصادی است

تهران - ایرنا - سرپرست فرمانداری قرچک گفت: توجه به شعار سال در تولید دانش‌ بنیان، راهکاری مهم در تحقق جهش تولید و رونق اقتصاد کشور است.

علیرضا فاتحی‌نژاد روز دوشنبه در اولین روز سال نو در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سلسله نامگذاری‌های سال‌های اخیر در حوزه تولید و اشتغال، سال جدید را با عنوان " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری کرده اند که این نشان از توجه ویژه ایشان به حوزه‌های مختلف علمی و استفاده از علوم روز در رفع مشکلات تولیدکنندگان است.

وی اظهار داشت: این شعار نشان می‌دهد که مسوولان موظفند تا همانند سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به حوزه اشتغال و اقتصاد داشته باشند تا در سایه این مهم، بسیاری از مشکلات این حوزه در جامعه برطرف شود.

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: شهرستان قرچک از استعدادها و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل فراوانی در زمینهٔ تولید دانش ‎بنیان و اشتغال آفرینی برخوردار است که توجه به آن می‌تواند رشد اقتصادی این منطقه را با سرعت بیشتری مواجه کند.

فاتحی‌نژاد گفت: بی‌شک، تقویت تولید و کارآفرینی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان، بررسی و پیگیری مشکلات جامعه مولّد و کارآفرین شهرستان قرچک برمبنای دانش و علم اثربخشی بیشتری را در پی دارد.

وی تأکید کرد: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب از اولین دقایق سال نو و قرن جدید، در دستور کار فرمانداری و تمام ادارات، نهادها و ارگان‌های متولی قرچک قرار دارد و برای آن برنامه‌ریزی جامعی صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری قرچک با تبریک سال جدید اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ با تمام فراز و نشیب‌ها، تلخی و شیرینی‌ها، گذر و گذارها گذشت و در این میان، مردم ایران اسلامی صبورانه، پرصلابت، عالمانه و عاشقانه، پای نظام، آرمان‌های انقلاب و اهداف بلند ترسیم‌شده توسط رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در صحنه‌هایی مانند انتخابات ریاست‎ جمهوری و شوراها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تحریم‌های ظالمانه ایستادند و برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ثبت کردند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟